Rezulteo
Tu porównasz opony i znajdziesz je w najlepszej cenie

Nasza porównywarka pomoże Ci wybrać i kupić najlepsze opony w najniższej cenie

Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect – semi-slicki z dedykowaną aplikacją

Dwa lata po premierze zaawansowanej technologii komunikacyjnej Track Connect Michelin prezentuje najnowsze semi-slicki w 100% kompatybilne z tym nadzwyczaj wydajnym rozwiązaniem, czyli Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect.

Nowe semi-slicki Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect z profilu

Nowy semi-slick Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect jest w 100% kompatybilny z aplikacją Track Connect © Michelin

Cyfrowa technologia nabiera prędkości

Szybciej, dalej, inteligentniej. Nowe opony semi-slick Pilot Sport Cup 2 Connect od Michelin to bez wątpienia najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązanie dla wszystkich amatorów sportów motorowych. Nazwa powstała z połączenia nazw uznanego modelu Pilot Sport Cup 2 i rozwiązania „Track Connect” zapowiada zupełnie nową jakość w ofercie ogumienia renomowanego francuskiego producenta oraz szereg technicznych usprawnień. Według zapowiedzi Michelin aplikacja Track Connect, dotychczas kompatybilna tylko z 11 modelami Pilot Sport Cup 2, od tej pory będzie obsługiwać wszystkie produkty z nowej serii PSC2 Connect pasujące do ponad 180 modeli pojazdów. Dzięki temu wszyscy amatorzy wyścigów torowych będą mogli wypróbować autorskie rozwiązanie Michelin, które umożliwia poprawę wyników dzięki analizie warunków drogowych.

Bieżnik opon Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect

© Michelin

Opona dopracowana pod kątem optymalnej jazdy

Choć dotychczasowy model Michelin Pilot Sport Cup 2 ustanowił nowy rekord prędkości na torze, inżynierowe producenta nie spoczęli na laurach i zamierzają osiągnąć jeszcze więcej dzięki zupełnie nowej strukturze ogumienia. Najnowsze semi-slicki Pilot Sport Cup 2 Connect zbudowane są z kilku warstw wykonanych z poliestru, stali i poliamidu, co zapewnia lepszą stabilność oraz wysoki poziom bezpieczeństwa przy zachowaniu wybitnie sportowego charakteru. Przy pracy nad bieżnikiem wykorzystano szereg nowych technologii:

-       „Wavy Summit Architecture” – dodatkowa warstwa kauczuku pod opasaniem z drutu stalowego pozwala skrócić czas reakcji na manewry kierownicą, podnosząc tym samym dynamikę jazdy;

-       „Dynamic Response Technology” – cienka taśma aramidowo-nylonowa tuż pod bieżnikiem zwiększa precyzję prowadzenia i poprawia zachowanie opony przy dużych prędkościach jazdy; 

-       „Bi Compound Technology” – asymetryczna budowa bieżnika: podatne elastomery po stronie zewnętrznej opony zapewniają lepszą przyczepność na ostrych zakrętach, a sztywniejsze elastomery po stronie wewnętrznej – bardziej precyzyjną kontrolę nad pojazdem;

-       „High Molecular Chain” – bardziej jednorodna mieszanka gumowa zapewnia lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni, a zarazem mniejszy opór toczenia, co przekłada się na wyższą efektywność użytkowania;

-       „Track Longevity Technology 2.0” – wzmocnione barki zewnętrzne gwarantują większą odporność opon na zużycie w warunkach maksymalnego obciążenia na torze.

Wszystkie te innowacyjne rozwiązania przekładają się na konkretne wartości liczbowe, które powinny dać do myślenia amatorom wyścigów i zawrotnych prędkości. W porównaniu do semi-slicków poprzedniej generacji opony Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect pozwalają skrócić czas pokonania 10 okrążeń o średnio 7,29 sekundy. Zgodnie z zapowiedzią Michelin, przy współpracy z aplikacją Track Connect oszczędność ma wynosić nawet 7,40 sekundy na 15 okrążeń. Z niecierpliwością czekamy na potwierdzenie tych rewelacyjnych wyników w najbliższych testach.

Semi-slicki Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect na feldze BMW M2 CS

© Michelin

 

Do jakich samochodów przeznaczone są Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect?

Choć semi-slicki Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect dopuszczone są do użytku na drogach publicznych, to produkt skierowany przede wszystkim do amatorów wyścigów torowych. Jeżeli chcesz spróbować swoich sił w takich zmaganiach i masz auto z silnikiem o mocy od 200 do 750 KM, to bardzo prawdopodobne, że znajdziesz odpowiednie ogumienie z tej serii. W dniu premiery na rynku pojawi się 41 rozmiarów, ale Michelin zamierza sukcesywnie rozszerzać ofertę docelowo do 95% aut segmentu sportowego z felgami o średnicy od 17 do 21 cali.

Aby wzbudzić większe zainteresowanie premierą nowych ultradynamicznych opon Michelin nawiązał współpracę z działem sportowym BMW, w wyniku czego francuskie semi-slicki będą fabrycznie montowane w tak oczekiwanym modelu BMW M2 CS.

CZYTAJ TAKŻE

Nowe opony Cinturato P7: Pirelli stawia na bezpieczeństwo

Na lato Pirelli szykuje premierę nowych opon Cinturato P7. Dowiedz się więcej o zaawansowanej technologii gwarantującej wyższą wydajność i lepszą przyczepność. To wyjątkowo bezpieczne ogumienie potrafi dostosować się do różnych stylów jazdy, a dzięki obniżonej masie odznacza się znakomitą wydajnością energetyczną. Odświeżający powiew lekkości na rynku ogumienia!

Firestone Winterhawk 4 – pełna kontrola podczas zimowej jazdy samochodem

Winterhawk 4 to nowa generacja opon zimowych Firestone opracowana na podstawie doświadczeń kierowców. Dzięki lepszej przyczepności oraz skuteczności hamowania na mokrej nawierzchni potwierdzonej oceną B na etykiecie europejskiej w połączeniu z umiarkowaną ceną ogumienie to ma szansę zyskać sporą popularność.

Opony Hankook Dynapro AT2 – wyjątkowo ciche ogumienie terenowe

Najnowsze opony 4x4 w ofercie Hankook – Dynapro AT2 – zapewniają maksimum komfortu akustycznego na każdym rodzaju podłoża. Drugą istotną zaletą nowego modelu jest przydatność do użytku w warunkach zimowych potwierdzona oznaczeniem 3PMSF na bocznej ścianie opony. Zasmakuj wolności i jedź dokąd i kiedy tylko chcesz!

Cooper Discoverer A/T3 Sport 2 – całoroczne ogumienie do samochodów terenowych

Producent ogumienia Cooper wprowadził na rynek nowe opony całoroczne do samochodów terenowych i SUV-ów. Amerykańscy inżynierowie opracowali nowoczesną technologię, która zapewnia większą przyczepność i wytrzymałość bieżnika. Ogumienie zaprojektowane do użytku zarówno w lecie jak i zimą doskonale sprawdza się na utwardzonej nawierzchni, w błocie, na kamienistym podłożu i nie tylko.