Tu porównasz opony i znajdziesz je w najlepszej cenie

nasza porównywarka pomoże Ci wybrać i kupić najlepsze opony w najniższej cenie

Michelin okrzyknięty producentem roku przez Auto Bild dzięki znakomitym wynikom w testach wydajności

Auto Bild przyznał firmie Michelin tytuł „producent roku – lato 2019” na podstawie wyników testów hamowania uzyskanych w pięciu ostatnich rankingach opon letnich.

Michelin najlepsze opony test droga hamowania

Po zestawieniu wyników prób hamowania z pięciu ostatnich rankingów Auto Bild przyznał firmie Michelin tytuł producenta roku w kategorii opon letnich © rezulteo

Michelin z najkrótszą drogą hamowania w każdych warunkach

Rozmiłowany w testach Auto Bild przeanalizował wyniki swoich najnowszych rankingów ogumienia letniego. Specjaliści z niemieckiego magazynu zestawili rezultaty pięciu ostatnich testów opon letnich i całorocznych, aby ustalić, która marka może pochwalić się najkrótszą drogą hamowania na dowolnym rodzaju podłoża. Zaszczytny tytuł producenta roku 2019 w kategorii opon letnich przypadł firmie Michelin. SUV-y, auta sportowe, miejskie, turystyczne... opony francuskiego producenta konsekwentnie plasowały się na podium rankingów Auto Bild. Tuż za nimi Pirelli i Goodyear, które również odznaczają się krótką drogą hamowania na suchej i mokrej nawierzchni w typowo letnich warunkach.

W teście opon całorocznych 2018 do SUV-ów Michelin CrossClimate SUV zdobyły pierwsze miejsce w zakresie hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, wyprzedzając Vredestein Quatrac 5 i Goodyear Vector 4Seasons SUV Gen-2.

W teście opon całorocznych 2018 do aut miejskich tylko Bridgestone Weather Control A005 miały na suchej i mokrej nawierzchni krótszą drogę hamowania od Michelin CrossClimate +, które znalazły się na drugim miejscu, wyprzedzając Goodyear Vector 4Seasons Gen-2.

W rankingu opon letnich 2019 do samochodów turystycznych najlepiej w testach na suchej i mokrej nawierzchni wypadły Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 z drogą hamowania o kilka centymetrów krótszą niż Michelin Pilot Sport 4 i Hankook Ventus S1 evo 3.

W testach opon letnich 2019 do SUV-ów Michelin był jednym z wielkich nieobecnych ze względu na zbyt późną premierę Pilot Sport 4 SUV. Pierwsze miejsce w testach hamowania na suchej i mokrej nawierzchni zdobyły ex aequo Continental PremiumContact 6 i Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5. Zaraz za nimi uplasowały się Hankook Ventus Prime 3 K125.

W najnowszym teście opon sportowych 2019 zwyciężyły Pirelli P Zero PZ4 tuż przed Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 i Continental PremiumContact 6.

CZYTAJ TAKŻE

Test rezulteo 2019 – niebezpieczne zużycie opon i zobowiązanie Michelin

Michelin zaprosił nas do Wiednia, gdzie mogliśmy docenić zaangażowanie firmy w produkcję ogumienia, które zachowuje pełnię właściwości użytkowych aż do ostatniego milimetra dopuszczalnej grubości bieżnika. W perspektywie nadchodzących zmian w przepisach francuski producent ogumienia postanowił wesprzeć władze w zdecydowanych działaniach na rzecz poprawy bezpieczeństwa jazdy na zużytych oponach na mokrej nawierzchni.

rezulteo testuje opony Goodyear Eagle F1 Supersport

Rok 2019 zapowiada się naprawdę ciekawie na rynku ogumienia sportowego. Goodyear podkreśla swoją pozycję w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze, wprowadzając trzy nowe modele Eagle F1 z serii Supersport.

Test ogumienia całorocznego do SUV-ów 2019 – najlepsze opony wielosezonowe wg magazynu Auto Bild

Specjaliści z magazynu Auto Bild przetestowali i porównali 7 modeli opon całorocznych w takich samych warunkach, w jakich sprawdzano ogumienie typowo letnie i zimowe. Do testów wybrano opony o rozmiarze 235/55 R19 przeznaczonym do SUV-ów.

Test opon letnich do aut kompaktowych 2019 – najlepsze ogumienie według ACE Lenkrad

Niemiecki magazyn motoryzacyjny ACE Lenkrad właśnie opublikował wyniki najnowszego testu opon letnich na 2019 rok. W tegorocznej edycji porównano 9 modeli opon o rozmiarze 205/55 R16.