Tu znajdziesz najlepsze opony w najlepszej cenie

rezulteo pomaga wybrać i kupić opony

Firma Hankook sponsorem AS Monaco przez dwa najbliższe sezony piłkarskie

Koreański producent opon Hankook poinformował o nawiązaniu współpracy partnerskiej z klubem AS Monaco na 2 najbliższe sezony mistrzostw ligi francuskiej.

Hankook został partnerem i sponsorem AS Monaco

Wadim Wasiljew, wiceprezes AS Monaco, i Jong Woo Kim, dyrektor generalny Hankook France, zainaugurowali partnerstwo między obiema spółkami na Stadionie Ludwika II w Monako. © AS Monaco 

Reklama u giganta francuskiej piłki nożnej

Hankook, który już od 2016 r. sponsoruje Real Madryt, próbuje rozwinąć swoją strategię partnerstwa w piłce nożnej na terenie Francji. Przez dwa najbliższe lata, firma będzie partnerem Association Sportive de Monaco czyli drużyny, która w zeszłorocznych mistrzostwach Francji zajęła drugie miejsce.

Nawiązana współpraca umożliwia firmie Hankook prowadzenie akcji promocyjnych z udziałem ASM i jej piłkarzy. Marka będzie również widoczna na wszystkich meczach drużyny na Stadionie Ludwika II w księstwie Monako. Logo Hankook będzie wyświetlane zarówno na bandach LED wokół boiska, jak i na wszystkich banerach w strefie mieszanej (czyli tam, gdzie odbywają się wywiady z piłkarzami, trenerami i właścicielami klubu) oraz na oparciu ławki rezerwowych. Hankook będzie też mógł korzystać z najwyższej klasy udogodnień dla gości (loże partnerskie).

Z partnerstwa bardzo zadowolony jest Jong Woo Kim, dyrektor generalny Hankook France: „Jesteśmy bardzo dumni z podjęcia współpracy z klubem AS Monaco, z którym dzielimy kulturę innowacji, najwyższe standardy i wizję sukcesu wynikającego z kreatywności i skuteczności. Naszą ambicję, by zostać najbardziej renomowaną marką opon na świecie, będziemy bowiem realizować głównie poprzez podbój rynku francuskiego i europejskiego. To partnerstwo jest ku temu wspaniałą okazją”.

CZYTAJ TAKŻE

Technologia DriveGuard Run-Flat będzie dostępna w najnowszych modelach marki Bridgestone

Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu firma Bridgestone ogłosiła, że jej technologia DriveGuard Run-Flat, która do tej pory była zarezerwowana dla niektórych rodzajów produktów, będzie dostępna w najnowszych modelach opon tej marki.

Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu: Michelin pokazuje możliwości swoich opon używanych

Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu francuski producent Michelin podkreślał skuteczność swoich opon nawet w przypadku wysokiego stopnia ich zużycia.

Bridgestone wprowadza na rynek My Speedy, aplikację na smartfony ułatwiającą serwisowanie auta

Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu firma Bridgestone pokazała swoją aplikację na smartfony My Speedy, która pozwala kierowcy sprawdzać stan auta w czasie rzeczywistym.

Opony Vredestein będą fabrycznie montowane w autach Volkswagen Touareg

Holenderski producent Vredestein poinformował, że będzie dostawcą opon letnich i całorocznych do SUV-a Touareg marki Volkswagen.