Tu porównasz opony i znajdziesz je w najlepszej cenie

nasza porównywarka pomoże Ci wybrać i kupić najlepsze opony w najniższej cenie

Firma Hankook sponsorem AS Monaco przez dwa najbliższe sezony piłkarskie

Koreański producent opon Hankook poinformował o nawiązaniu współpracy partnerskiej z klubem AS Monaco na 2 najbliższe sezony mistrzostw ligi francuskiej.

Hankook został partnerem i sponsorem AS Monaco

Wadim Wasiljew, wiceprezes AS Monaco, i Jong Woo Kim, dyrektor generalny Hankook France, zainaugurowali partnerstwo między obiema spółkami na Stadionie Ludwika II w Monako. © AS Monaco 

Reklama u giganta francuskiej piłki nożnej

Hankook, który już od 2016 r. sponsoruje Real Madryt, próbuje rozwinąć swoją strategię partnerstwa w piłce nożnej na terenie Francji. Przez dwa najbliższe lata, firma będzie partnerem Association Sportive de Monaco czyli drużyny, która w zeszłorocznych mistrzostwach Francji zajęła drugie miejsce.

Nawiązana współpraca umożliwia firmie Hankook prowadzenie akcji promocyjnych z udziałem ASM i jej piłkarzy. Marka będzie również widoczna na wszystkich meczach drużyny na Stadionie Ludwika II w księstwie Monako. Logo Hankook będzie wyświetlane zarówno na bandach LED wokół boiska, jak i na wszystkich banerach w strefie mieszanej (czyli tam, gdzie odbywają się wywiady z piłkarzami, trenerami i właścicielami klubu) oraz na oparciu ławki rezerwowych. Hankook będzie też mógł korzystać z najwyższej klasy udogodnień dla gości (loże partnerskie).

Z partnerstwa bardzo zadowolony jest Jong Woo Kim, dyrektor generalny Hankook France: „Jesteśmy bardzo dumni z podjęcia współpracy z klubem AS Monaco, z którym dzielimy kulturę innowacji, najwyższe standardy i wizję sukcesu wynikającego z kreatywności i skuteczności. Naszą ambicję, by zostać najbardziej renomowaną marką opon na świecie, będziemy bowiem realizować głównie poprzez podbój rynku francuskiego i europejskiego. To partnerstwo jest ku temu wspaniałą okazją”.

CZYTAJ TAKŻE

Kumho zapewni oryginalne wyposażenie do Mercedesa klasy G

Południowokoreański producent Kumho Tyre ogłosił, że będzie dostarczać ogumienie do najnowszej generacji Mercedesa-Benza klasy G.

P Zero World w Dubaju: po Los Angeles, Monachium i Monako Pirelli otwiera salon w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Pirelli zainaugurowało w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) swoje czwarte ultraluksusowe centrum montażu ogumienia – P Zero World.

Eagle F1 SuperSport: ultra sportowe opony Goodyear

Goodyear zaprezentował nową gamę opon Ultra Ultra High Performance (UUHP). Semi-slicki Eagle F1 SuperSport powstały z inspiracji najbardziej spektakularnymi osiągnięciami w sportach motorowych, aby zapewnić kierowcom jeszcze lepszą wydajność.

Kalendarz Pirelli 2019: Laetitia Casta i Gigi Hadid w krainie marzeń

Pirelli zaprezentował przyszłoroczne wydanie swojego słynnego kalendarza na uroczystej gali w Mediolanie. 46. odsłona przygotowana przez fotografika Alberta Watsona nosi tytuł „Dreaming” i skupia się na ukazaniu sfery marzeń.