Tu porównasz opony i znajdziesz je w najlepszej cenie

nasza porównywarka pomoże Ci wybrać i kupić najlepsze opony w najniższej cenie

Firma Hankook sponsorem AS Monaco przez dwa najbliższe sezony piłkarskie

Koreański producent opon Hankook poinformował o nawiązaniu współpracy partnerskiej z klubem AS Monaco na 2 najbliższe sezony mistrzostw ligi francuskiej.

Hankook został partnerem i sponsorem AS Monaco

Wadim Wasiljew, wiceprezes AS Monaco, i Jong Woo Kim, dyrektor generalny Hankook France, zainaugurowali partnerstwo między obiema spółkami na Stadionie Ludwika II w Monako. © AS Monaco 

Reklama u giganta francuskiej piłki nożnej

Hankook, który już od 2016 r. sponsoruje Real Madryt, próbuje rozwinąć swoją strategię partnerstwa w piłce nożnej na terenie Francji. Przez dwa najbliższe lata, firma będzie partnerem Association Sportive de Monaco czyli drużyny, która w zeszłorocznych mistrzostwach Francji zajęła drugie miejsce.

Nawiązana współpraca umożliwia firmie Hankook prowadzenie akcji promocyjnych z udziałem ASM i jej piłkarzy. Marka będzie również widoczna na wszystkich meczach drużyny na Stadionie Ludwika II w księstwie Monako. Logo Hankook będzie wyświetlane zarówno na bandach LED wokół boiska, jak i na wszystkich banerach w strefie mieszanej (czyli tam, gdzie odbywają się wywiady z piłkarzami, trenerami i właścicielami klubu) oraz na oparciu ławki rezerwowych. Hankook będzie też mógł korzystać z najwyższej klasy udogodnień dla gości (loże partnerskie).

Z partnerstwa bardzo zadowolony jest Jong Woo Kim, dyrektor generalny Hankook France: „Jesteśmy bardzo dumni z podjęcia współpracy z klubem AS Monaco, z którym dzielimy kulturę innowacji, najwyższe standardy i wizję sukcesu wynikającego z kreatywności i skuteczności. Naszą ambicję, by zostać najbardziej renomowaną marką opon na świecie, będziemy bowiem realizować głównie poprzez podbój rynku francuskiego i europejskiego. To partnerstwo jest ku temu wspaniałą okazją”.

CZYTAJ TAKŻE

Michelin Uptis – opony odporne na przebicie w naszych samochodach już od 2024 roku?

Podczas ostatniego szczytu zrównoważonej mobilności Movin’On Michelin i General Motors zaprezentowali prototyp bezpowietrznych opon do samochodów osobowych. Innowacyjne ogumienie pod nazwą Uptis ma wejść do sprzedaży w 2024 roku.

Co drugi francuski kierowca jeździ na zużytych lub niedopompowanych oponach – alarmuje Auto Plus

Dziennikarze czasopisma Auto Plus udali się w teren i przebadali opony w 200 francuskich samochodach w mieście, na wsi i na autostradach. W ponad połowie aut stwierdzono poważne usterki ogumienia.

Opony Bridgestone na oryginalnym wyposażeniu BMW X5 serii 3 i 8

Japoński producent ogumienia Bridgestone ogłosił nawiązanie współpracy z BMW w zakresie dostawy opon do nowych modeli X5 serii 3 i 8.

Bridgestone opracuje opony do jazdy po Księżycu

Bridgestone zapowiedział swój udział w misji kosmicznej planowanej przez Japońską Agencję Aerokosmiczną. Cel: opracowanie opon przystosowanych do jazdy po Księżycu.