- TEKNIIKAN MAAILMA10/2016N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.2 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 2 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Akwaplaning
- Brak oceny
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 3.2 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- Brak oceny
- Przyczepność
- 8 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.4 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 5.5 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 5.2 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 4.5 / 10
Właściwości
- Marka
- Bridgestone
- Model
- Blizzak DM-V2
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- tak
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opony SUV przystosowane do ostrych zim.
- Dobra trakcja na śniegu.
- Optymalna przyczepność na oblodzonej nawierzchni.
Bridgestone Blizzak DM-V2 to wydajne opony nordyckie do SUV-ów, przeznaczone do jazdy w ekstremalnych warunkach zimowych.
Bezpieczeństwo. Doskonała stabilność dzięki zastosowaniu technologii Bridgestone NanoPro-Tech, która zapewnia bardziej równomierne rozprowadzenie krzemionki, a w efekcie lepszy rozkład nacisku w strefie styku opony z podłożem. Mieszanka gumowa zachowuje elastyczność nawet w ujemnych temperaturach, co znacznie poprawia przyczepność w trudnych warunkach zimowych.
Śnieg. Lepsza trakcja na śniegu dzięki większej liczbie klocków w strefie barkowej oraz zygzakowatym lamelom 3D.
Oblodzenia. Krótsza droga hamowania w porównaniu do poprzedniego modelu dzięki zastosowaniu technologii Multi-Cell zapewniającej lepsze wchłanianie wody na oblodzonej powierzchni.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.