- ADAC10/2009N/A
- AUTO MOTO2010183
- L'ARGUS20104262
- QUATTRORUOTE11/2011N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 6.9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 5.1 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.6 / 10
- Akwaplaning
- 6.7 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.7 / 10
- Oszczędność paliwa
- 3.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 10 / 10
- Przyczepność
- 9.7 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 7.4 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.5 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 10 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- Brak oceny
Właściwości
- Marka
- Bridgestone
- Model
- Blizzak LM30
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do samochodów osobowych.
- Trzymanie się drogi na nawierzchni mokrej i zaśnieżonej.
- Przyczepność w warunkach zimowych.
Opona Bridgestone Blizzak LM30, nowa wersja opony Bridgestone Blizzak LM 20, to opona zimowa o wysokich osiągach przeznaczona do samochodów kompaktowych, średnich i rodzinnych.
Bezpieczeństwo. Asymetryczny profil zapewnia dobrą przyczepność na nawierzchni mokrej i zaśnieżonej; optymalna strefa kontaktu opony z podłożem dzięki zastosowaniu dużej gęstości nacięć lamelkowych; nowy polimer w mieszance poprawia dyspersję krzemionki.
Śnieg. Dobra przyczepność na śniegu i lodzie dzięki zastosowaniu sztywnych bloków.
Środowisko. Zmniejszenie oporów toczenia o 16% i zużycia paliwa o 2,5% w porównaniu z oponą Bridgestone Blizzak LM 20.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.