1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronBridgestone
  4. chevronBlizzak LM32 AMR
Blizzak LM32 AMR
Bridgestone

Opony Bridgestone Blizzak LM32 AMR

Zimowe
  • Opona zimowa do samochodów klasy premium.
  • Dobra przyczepność na śniegu.
  • Dobre parametry na nawierzchni mokrej.
Blizzak LM32 AMR
Bridgestone

Opony Bridgestone Blizzak LM32 AMR

Zimowe
  • Opona zimowa do samochodów klasy premium.
  • Dobra przyczepność na śniegu.
  • Dobre parametry na nawierzchni mokrej.
Premium
63
rezulteoSCORE
63
rezulteoSCORE
Premium
  • Opona zimowa do samochodów klasy premium.
  • Dobra przyczepność na śniegu.
  • Dobre parametry na nawierzchni mokrej.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
7.3 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
5.9 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.2 / 10
Akwaplaning
7.9 / 10

Oszczędność

Żywotność
6.6 / 10
Oszczędność paliwa
4.3 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
8 / 10
Przyczepność
9 / 10
Hałas toczenia
6.6 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
7.9 / 10
Przyspieszanie na śniegu
7.5 / 10

Lód

Brak oceny
Hamowanie na lodzie
4.6 / 10
Przyspieszanie na lodzie
2.8 / 10

Właściwości

Marka
Bridgestone
Model
Blizzak LM32 AMR
Homologowana
ASTON MARTIN
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na zimę
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Opis produktu

Opona Bridgestone Blizzak LM32 to opona zimowa do szybkich samochodów klasy premium, pozwalająca bezpiecznie poruszać się po drogach w warunkach zimowych.

Gołoledź. Dzięki szerokim klockom barkowym i gęsto ułożonym lamelkom opona Bridgestone Blizzak LM32 zapewnia dobre trzymanie się drogi na nawierzchniach śliskich.

Deszcz. Dobre parametry podczas jazdy w deszczu gwarantuje starannie zaprojektowany profil o głębokich rowkach, umożliwiających skuteczne odprowadzanie wody.

Śnieg. Przyczepność na nawierzchni zaśnieżonej dzięki zastosowaniu kierunkowego profilu i długich rowków poprzecznych.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEAUTO ZEITUNG201020
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT201021
  • DEAUTO BILD201039
  • FRAUTO PLUS11/2011N/A
  • DEADAC09/2011N/A
  • SETEKNIKENS VARLD201120
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT201121
  • DEAUTO BILD201139
  • DEADAC10/2012N/A
  • DEAUTO BILD10/2012N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS11/2012N/A
  • FRAUTO MOTO11/2012N/A
  • ITQUATTRORUOTE11/2012N/A
  • FRL'ARGUS12/2012N/A
  • DEAUTO BILD09/2012N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT09/2012N/A
  • DEAUTO ZEITUNG201220
  • DEAUTO BILD10/2013N/A
  • FRL'ARGUS11/2013N/A
  • DEAUTO ZEITUNG09/2013N/A
  • DETÜV SÜD02/2014N/A
  • DEAUTO ZEITUNG09/2014N/A
  • GBAUTOEXPRESS10/2015N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej