- ADAC10/2013N/A
- AUTO BILD10/2014N/A
- QUATTRORUOTE10/2014N/A
- TÜV SÜD12/2014N/A
- L'ARGUS20154474
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 6.5 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.3 / 10
- Akwaplaning
- 7.7 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.1 / 10
- Oszczędność paliwa
- 3.9 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7 / 10
- Przyczepność
- 8 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 9.4 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 8.9 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 9.5 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 7 / 10
Właściwości
- Marka
- Bridgestone
- Model
- Blizzak LM32S
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do samochodów sportowych.
- Niezawodne hamowanie.
- Zoptymalizowane trzymanie się drogi podczas opadów śniegu.
Opona zimowa Bridgestone Blizzak LM-32S, zaprojektowana do samochodów sportowych poruszających się pod drogach Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii, charakteryzuje się skutecznym hamowaniem.
Bezpieczeństwo. Ochrona przed hydropoślizgiem wynikająca z szybkiego odprowadzania wody przez głębokie rowki w kształcie litery V. Skuteczne hamowanie gwarantowane przez lamele o stałej głębokości, co zapewnia sztywność klocków bieżnika. Dobra przyczepność boczna.
Śnieg. Przyczepność na ośnieżonej drodze zoptymalizowana przez rowki boczne bieżnika kierunkowego, które dzięki dużemu zagęszczeniu lameli tworzą liczne ostre krawędzie.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.