- AUTO BILD ALLRAD11/2011N/A
- ADAC10/2012N/A
- AUTO ZEITUNG201225
- AUTO ZEITUNG11/2014N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 4.6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.5 / 10
- Akwaplaning
- 7.4 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7 / 10
- Oszczędność paliwa
- 4.9 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.7 / 10
- Przyczepność
- 9.5 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 8 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.1 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 10 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- Brak oceny
Właściwości
- Marka
- Bridgestone
- Model
- Blizzak LM80
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do samochodów SUV.
- Przyczepność na śniegu.
- Niskie opory toczenia.
Opona zimowa do samochodów szosowych z napędem na cztery koła. Bridgestone Blizzak LM80 jest następcą modelu Blizzak25.
Trakcja. Dzięki swojemu jednokierunkowemu bieżnikowi oraz dużej ilości rowków poprzecznych, opona Bridgestone Blizzak LM80 charakteryzuje się dobrą trakcją na ubitym i mokrym śniegu.
Bezpieczeństwo. Przyczepność do oblodzonego i pokrytego śniegiem podłoża zapewnia skuteczny system lameli. Klocki bieżnika o ostrych krawędziach umożliwiają bezpieczne hamowanie, przyspieszanie i skręcanie w warunkach zimowych. Zapewniają skuteczne odprowadzanie wody i błota pośniegowego.
Oszczędność. Poprawiony parametr oporów toczenia dzięki wykorzystaniu nowej mieszanki gumowej.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.