Opony Continental CrossContact LX Sport LR ContiSeal ContiSilent
- Opona do aut z napędem na obie osie, przeznaczona głównie do jazdy szosowej.
- Kontrola nad torem jazdy.
- Ograniczone zużycia paliwa.
Opony Continental CrossContact LX Sport LR ContiSeal ContiSilent
- Opona do aut z napędem na obie osie, przeznaczona głównie do jazdy szosowej.
- Kontrola nad torem jazdy.
- Ograniczone zużycia paliwa.
- Opona do aut z napędem na obie osie, przeznaczona głównie do jazdy szosowej.
- Kontrola nad torem jazdy.
- Ograniczone zużycia paliwa.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Właściwości
- Marka
- Continental
- Model
- CrossContact LX Sport LR ContiSeal ContiSilent
- Homologowana
- LAND ROVER
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Całoroczne
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
Opony Continental ContiCrossContact LX Sport są przeznaczone do samochodów z napędem 4x4 poruszających się nie tylko po szosie, ale też w warunkach terenowych. Oferują dobrą sterowność i bezpieczeństwo.
Zachowanie na drodze. Szybka reakcja na ruchy kierownicą za sprawą sztywnych gumowych klocków w części centralnej bieżnika, co ułatwia przenoszenie siły napędowej. Specjalna rzeźba bieżnika zapewnia lepszą przyczepność na mało wymagających trasach.
Bezpieczeństwo. Poprawiona skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni to efekt zastosowania licznych klocków na barkach opony i dużemu zagęszczeniu lameli.
Oszczędność. Płaski bieżnik opony zapewnia niższy opór toczenia, co przekłada się na mniejsze spalanie paliwa. Bardziej równomierne zużycie bieżnika dzięki lepszemu rozkładowi nacisku w miejscu styku opony z podłożem, co wydłuża żywotność opony.
- CrossContact LX Sport
- CrossContact LX Sport ContiSeal
- CrossContact LX Sport ContiSilent
- CrossContact LX Sport SSR
- ALFA ROMEO (CrossContact LX Sport AR)
- ALFA ROMEO (CrossContact LX Sport AR SSR)
- AUDI (CrossContact LX Sport AO)
- AUDI (CrossContact LX Sport AO ContiSilent)
- AUDI (CrossContact LX Sport AOE)
- BMW (CrossContact LX Sport *)
- BMW (CrossContact LX Sport * SSR)
- JAGUAR (CrossContact LX Sport J)
- JAGUAR (CrossContact LX Sport J ContiSilent)
- JAGUAR,LAND ROVER (CrossContact LX Sport J LR)
- JAGUAR,LAND ROVER (CrossContact LX Sport J LR ContiSeal)
- LAND ROVER (CrossContact LX Sport LR)
- LAND ROVER (CrossContact LX Sport LR ContiSilent)
- MASERATI (CrossContact LX Sport MGT)
- MERCEDES (CrossContact LX Sport MO)
- MERCEDES (CrossContact LX Sport MO1)
- MERCEDES (CrossContact LX Sport MO1 ContiSilent)
- MERCEDES (CrossContact LX Sport MOE)
- PORSCHE (CrossContact LX Sport N0)
- TESLA (CrossContact LX Sport T0)
- TESLA (CrossContact LX Sport T0 ContiSilent)
- TESLA (CrossContact LX Sport T1)
- TESLA (CrossContact LX Sport T1 ContiSilent)
- VOLVO (CrossContact LX Sport VOL)
- VOLVO (CrossContact LX Sport VOL ContiSilent)
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.