Opony Continental VanContact Viking
- Opony do samochodów użytkowych przeznaczone do jazdy w trudnych warunkach zimowych.
- Wydajność podczas opadów deszczu i śniegu.
- Wyższa żywotność.
Opony Continental VanContact Viking
- Opony do samochodów użytkowych przeznaczone do jazdy w trudnych warunkach zimowych.
- Wydajność podczas opadów deszczu i śniegu.
- Wyższa żywotność.
- Opony do samochodów użytkowych przeznaczone do jazdy w trudnych warunkach zimowych.
- Wydajność podczas opadów deszczu i śniegu.
- Wyższa żywotność.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Właściwości
- Marka
- Continental
- Model
- VanContact Viking
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Dostawczy
- Styl jazdy
- Nie dotyczy
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
Opony nordyckie Continental VanContact Viking do samochodów użytkowych zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa w najtrudniejszych warunkach zimowych, a przy tym odznaczają się dużą trwałością.
Bezpieczeństwo zimą. Lamele blokujące klocki gumowe pod wpływem nacisku skracają drogę hamowania na śniegu i lodzie. Mniejsze ryzyko poślizgu dzięki sprawnemu odprowadzaniu wody i błota pośniegowego poprzez rowki bieżnika kierunkowego. Krzemionka zapewnia lepszą wydajność na mokrej nawierzchni, a olej rzepakowy poprawia przyczepność w ujemnych temperaturach.
Oszczędność. Dodatek sadzy w składzie mieszanki Nordic Matrix spowalnia zużycie, dzięki czemu opony mogą przejechać o 24% więcej kilometrów w porównaniu do modelu VancoViking Contact 2. Z kolei o 14% niższy opór toczenia przekłada się na wyraźne oszczędności paliwa.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.