- ADAC10/2006N/A
- GUTE FAHRT03/2007N/A
- AUTO BILD200838
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 6.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.9 / 10
- Akwaplaning
- 8.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.1 / 10
- Oszczędność paliwa
- 4.2 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.7 / 10
- Przyczepność
- 6.8 / 10
- Hałas toczenia
- 10 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 8 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.5 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 9 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 8.1 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- SP 4 All Season
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Oszczędny
- Sezon
- Całoroczne
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona całoroczna do samochodów osobowych.
- Przyczepność o każdej porze roku.
- Stabilność przy dużej prędkości.
Opona Dunlop SP 4 All Season to opona całoroczna będąca idealnym rozwiązaniem w rejonach, w których zima ma łagodny przebieg.
Opona Dunlop SP 4 All Season jest oponą typu M+S (Mud+Snow, błoto i śnieg) oznaczoną symbolem płatka śniegu, co oznacza, że zachowuje ona swoje właściwości jezdne w warunkach zimowych.
Właściwości jezdne. Doskonała stabilność przy dużej prędkości i odporność na ścieranie dzięki zastosowaniu nylonowego pasa bezstykowego minimalizującego odkształcanie się opony przy dużej prędkości i zmniejszającego szybkość ścierania.
Bezpieczeństwo. Szybkie odprowadzanie wody i odporność na aquaplaning dzięki kierunkowemu profilowi w kształcie litery V z szerokimi rowkami podłużnymi i bocznymi.
Właściwości trakcyjne. Nacięcia lamelkowe dają dobrą przyczepność podczas przyspieszania i hamowania na śniegu, błocie pośniegowym i w warunkach gołoledzi.
Zima. Mieszanka wzbogacona w krzemionkę zapewnia lepszą przyczepność na nawierzchni mokrej i na śniegu w szerokim zakresie temperatur, łącząc w ten sposób parametry opony letniej i zimowej.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.