1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronDunlop
  4. chevronSP Ice Sport
SP Ice Sport
Dunlop

Opony Dunlop SP Ice Sport

Nordyckie
  • Opona nordycka bez kolców.
  • Trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze.
  • Przyczepność.
SP Ice Sport
Dunlop

Opony Dunlop SP Ice Sport

Nordyckie
  • Opona nordycka bez kolców.
  • Trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze.
  • Przyczepność.
Premium
51
rezulteoSCORE
51
rezulteoSCORE
Premium
  • Opona nordycka bez kolców.
  • Trakcja na zaśnieżonej i oblodzonej drodze.
  • Przyczepność.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
5.2 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
4 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.2 / 10
Akwaplaning
Brak oceny

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
5 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
8 / 10
Przyczepność
7.2 / 10
Hałas toczenia
6.6 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
7.5 / 10
Przyspieszanie na śniegu
9 / 10

Lód

Brak oceny
Hamowanie na lodzie
2.9 / 10
Przyspieszanie na lodzie
3.1 / 10

Właściwości

Marka
Dunlop
Model
SP Ice Sport
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
UHP
Sezon
Nordyckie
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

Opona nordycka do szerokiej gamy pojazdów. Dunlop SP IceSport pozwala sprostać nawet najtrudniejszym warunkom zimowym na drogach.

Trakcja. Dzięki mieszance gumowej dostosowanej do niskich temperatur oraz lamelkom 3D, Dunlop SP IceSport zapewnia dobrą zwrotność na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.

Przyczepność. Dobre trzymanie się drogi przy śliskiej nawierzchni dzięki mieszance skomponowanej na bazie drobnocząsteczkowej sadzy, krzemionki i polimerów, a także dużemu zagęszczeniu nacięć lamelkowych na oponie.

Bezpieczeństwo. Niższe ryzyko aquaplaningu oraz krótszy dystans hamowania zapewnia jednokierunkowy bieżnik, który umożliwia skuteczne odprowadzanie wody i błota pośniegowego.

KrajeŹródłoDataNumer
  • SEAFTONBLADET10/2011N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201117
  • UAAUTOCENTRE201144
  • SEAFTONBLADET10/2012N/A
  • UAAUTOCENTRE10/2012N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201217
  • RUAUTOREVIEW201321
  • SEAFTONBLADET10/2014N/A
  • UAAUTOCENTRE10/2014N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej