1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronDunlop
  4. chevronSP Sport Maxx GT RO1 NST
SP Sport Maxx GT RO1 NST
Dunlop

Opony Dunlop SP Sport Maxx GT RO1 NST

Letnie
  • Opona do samochodów supersportowych.
  • Wyśmienite trzymanie się drogi.
  • Wyjątkowa chwytność.
SP Sport Maxx GT RO1 NST
Dunlop

Opony Dunlop SP Sport Maxx GT RO1 NST

Letnie
  • Opona do samochodów supersportowych.
  • Wyśmienite trzymanie się drogi.
  • Wyjątkowa chwytność.
Premium
75
rezulteoSCORE
75
rezulteoSCORE
Premium
  • Opona do samochodów supersportowych.
  • Wyśmienite trzymanie się drogi.
  • Wyjątkowa chwytność.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
7.8 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
8.2 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.2 / 10
Akwaplaning
7.8 / 10

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
3.9 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
6.9 / 10
Przyczepność
9 / 10
Hałas toczenia
9.5 / 10

Właściwości

Marka
Dunlop
Model
SP Sport Maxx GT RO1 NST
Homologowana
AUDI
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na lato
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
nie
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
tak
Kierunkowe
nie
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Opis produktu

Opona Dunlop SP Sport Maxx GT to opona o ultrawysokich parametrach zapewniająca wyjątkowe trzymanie się drogi.

Opona SP Sport Maxx GT posiada asymetryczny profil zapewniający precyzję prowadzenia i wyjątkową stabilność zarówno przy dużej prędkości, jak i na łukach.

Opona wzorcowa, jeśli chodzi o trzymanie się drogi.

Trzymanie się drogi. Wyjątkowe właściwości jezdne dzięki zastosowaniu technologii Dunlop Touch w połączeniu z asymetrycznym profilem; perfekcyjne trzymanie się drogi na nawierzchni suchej i mokrej; precyzja prowadzenia i wyśmienita stabilność zarówno przy dużej prędkości, jak i na łukach.

Przyczepność. Doskonała chwytność, precyzja hamowania dzięki zastosowaniu mieszanki wykorzystywanej w oponach wyścigowych.

Trwałość. Powolne i równomierne ścieranie się opony.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEPOWER CAR02/2007N/A
  • DESPORT AUTO05/2007N/A
  • DEPOWER CAR02/2008N/A
  • DESPORT AUTO04/2008N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT07/2008N/A
  • DESPORT AUTO04/2009N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS20094
  • DEAUTO ZEITUNG20098
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS04/2010N/A
  • DESPORT AUTO05/2010N/A
  • GBEVO06/2010N/A
  • DEAUTO ZEITUNG201026
  • DESPORT AUTO04/2011N/A
  • DESPORT AUTO04/2012N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS20124
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS04/2016N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej