- AUTOEXPRESS08/2008N/A
- GUTE FAHRT03/2009N/A
- TÜV SÜD07/2009N/A
- AUTO BILD ALLRAD20094
- AUTO ZEITUNG20099
- ADAC03/2010N/A
- AUTOCAR08/2010N/A
- AUTOEXPRESS20101131
- L'ARGUS20104235
- AUTO MOTOR UND SPORT20107
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2011N/A
- AUTO ZEITUNG20115
- AUTO MOTOR UND SPORT20117
- AUTO MOTOR UND SPORT20127
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 7.6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9.2 / 10
- Akwaplaning
- 8.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.3 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7 / 10
- Przyczepność
- 9.5 / 10
- Hałas toczenia
- 7.4 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- SP Sport Maxx TT
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona do samochodów supersportowych.
- Precyzja prowadzenia.
- Wyjątkowa chwytność.
Opona Dunlop SP Sport Maxx TT to opona o ultrawysokich parametrach wykorzystująca innowacyjne tworzywa i dostarczająca jeszcze silniejszych doznań podczas prowadzenia.
Nowa opona Dunlop SP Sport Maxx TT to opona klasy premium zaprojektowana dla zapewnienia bardzo wysokich parametrów dzięki zastosowaniu innowacyjnych tworzyw, takich jak Kevlar® i gumy z mikrocząsteczkami. Wykorzystano w niej również Touch Technologię stosowaną w oponach do samochodów wyścigowych.
Właściwości jezdne. Lepsze wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
Trzymanie się drogi. Doskonałe trzymanie się drogi zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
Przyczepność. Lepsza stabilność w zakręcie i precyzja prowadzenia dzięki bardziej płaskiemu profilowi; strefa kontaktu opony z podłożem większa i bardziej kwadratowa.
Bezpieczeństwo. Lepsze parametry hamowania na nawierzchni suchej i mokrej, bardzo dobra odporność na aquaplaning.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.