1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronDunlop
  4. chevronSP Winter Sport 3D RO1
  5. chevron235/40 R19 96V

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
8.4 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
5.4 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
8.7 / 10
Akwaplaning
8.5 / 10

Oszczędność

Żywotność
7.8 / 10
Oszczędność paliwa
4.6 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
8 / 10
Przyczepność
8.8 / 10
Hałas toczenia
8.7 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
8.5 / 10
Przyspieszanie na śniegu
8.9 / 10

Lód

Hamowanie na lodzie
5.9 / 10
Przyspieszanie na lodzie
5.1 / 10

Właściwości

Marka
Dunlop
Model
SP Winter Sport 3D RO1
Homologowana
AUDI
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na zimę
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Opis produktu

  • Opona zimowa do samochodów o wysokich osiągach.
  • Optymalne trzymanie się drogi.
  • Wysoka chwytność.

Opona Dunlop SP Winter Sport 3D to opona zimowa o wysokich parametrach, pozwalająca całkowicie bezpiecznie podróżować po złych drogach w trudnych warunkach zimowych.

Trzymanie się drogi. Opona Dunlop SP Winter Sport 3D charakteryzuje się trzema rodzajami nacięć lamelkowych dostosowujących się do stanu nawierzchni w celu zapewnienia oponie optymalnej przyczepności na śniegu, w warunkach gołoledzi oraz na nawierzchni suchej i mokrej.

Bezpieczeństwo. Wysoka odporność na aquaplaning, kierunkowy profil bieżnika ułatwiający szybkie odprowadzanie wody spod opony.

Przyczepność. Doskonała chwytność na nawierzchni suchej i mokrej dzięki zastosowaniu technologii MRT (Multi Radius Tread: profile o wielu promieniach krzywizny) zapewniającej równomierny rozkład ciśnienia w strefie kontaktu opony z podłożem.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEADAC10/2005N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT200521
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200616
  • DEPOWER CAR05/2007N/A
  • DEADAC10/2007N/A
  • DESPORT AUTO11/2007N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS200711
  • DEAUTO ZEITUNG200720
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT200721
  • SETEKNIKENS VARLD200722
  • DEAUTO ZEITUNG200724
  • DEAUTO BILD200740
  • DEADAC11/2008N/A
  • DESPORT AUTO11/2008N/A
  • DEAUTO BILD ALLRAD200811
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT200821
  • DEAUTO BILD200839
  • DEDEKRA04/2009N/A
  • DETÜV SÜD04/2009N/A
  • DEADAC10/2009N/A
  • SEAFTONBLADET11/2009N/A
  • DESPORT AUTO11/2009N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200919
  • DEAUTO ZEITUNG200920
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT200921
  • DEAUTO ZEITUNG200926
  • DEAUTO BILD200939
  • DEADAC10/2010N/A
  • DESPORT AUTO11/2010N/A
  • GBAUTOEXPRESS20101138
  • DEAUTO ZEITUNG201020
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT201021
  • DEAUTO BILD201039
  • FRL'ARGUS20104262
  • DEAUTO BILD ALLRAD11/2011N/A
  • FRAUTO PLUS11/2011N/A
  • ITQUATTRORUOTE11/2011N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej