- EVO10/2016N/A
- AUTO ZEITUNG02/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA04/2016N/A
- TÜV SÜD06/2016N/A
- AUTOEXPRESS07/2016N/A
- AUTO BILD03/2017N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT07/2017N/A
- EVO09/2017N/A
- GUTE FAHRT20173
- AUTO BILD SPORTSCARS20174
- WHICHCAR01/2018N/A
- EVO10/2018N/A
- AFTONBLADET03/2018N/A
- EVO10/2019N/A
- AUTO BILD02/2019N/A
- GUTE FAHRT03/2019N/A
- AUTO BILD03/2020N/A
- AUTOEXPRESS09/2020N/A
- EVO12/2021N/A
- ADAC02/2021N/A
- AUTO BILD04/2021N/A
- AUTO BILD03/2022N/A
Opony Dunlop Sport Maxx RT 2 MO1
- Opony do samochodu sportowego.
- Dynamiczna jazda.
- Przyczepność na zakrętach.
Opony Dunlop Sport Maxx RT 2 MO1
- Opony do samochodu sportowego.
- Dynamiczna jazda.
- Przyczepność na zakrętach.
- Opony do samochodu sportowego.
- Dynamiczna jazda.
- Przyczepność na zakrętach.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.7 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 10 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.6 / 10
- Akwaplaning
- 9.3 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 5.9 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.1 / 10
- Przyczepność
- 8.8 / 10
- Hałas toczenia
- 9.3 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- Sport Maxx RT 2 MO1
- Homologowana
- MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
Przyczepność. Klocki gumy na barkach są większe niż w poprzednim modelu, co pozwala zapewnić oponie lepszą przyczepność na zakręcie i w ten sposób poprawić czas okrążenia.
Napęd. Nowy skład mieszanki gumowej na bazie krzemionki poprawia osiągi sportowe dzięki doskonałemu przenoszeniu mocy do kół bez względu na warunki drogowe.
Oszczędność. Dobra odporność opony na zużycie gwarantuje dłuższą żywotność.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.