- EVO11/2012N/A
- L'ARGUS09/2012N/A
- AUTO BILD20129
- ADAC03/2013N/A
- SPORT AUTO04/2013N/A
- AUTOEXPRESS09/2013N/A
- AUTOREVIEW20136
- AUTO ZEITUNG03/2014N/A
- GUTE FAHRT03/2014N/A
- SPORT AUTO05/2014N/A
- WHICHCAR10/2015N/A
- GUTE FAHRT03/2015N/A
- SPORT AUTO04/2015N/A
- EVO08/2015N/A
- AUTO BILD201710
- WHICHCAR07/2018N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 9.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9.8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.8 / 10
- Akwaplaning
- 8.6 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.2 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.4 / 10
- Przyczepność
- 9.2 / 10
- Hałas toczenia
- 9.7 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- Sport Maxx RT
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Sportowa opona letnia.
- Przyczepność.
- Droga hamowania.
Opona letnia przeznaczona dla aut sportowych, Dunlop SportMaxx RT, zapewnia doskonałe parametry, bezpieczeństwo i poszanowanie środowiska naturalnego.
Sportowy charakter. Wyjątkowa przyczepność dzięki mieszance gumowej inspirowanej wyścigami samochodowymi oraz zoptymalizowanej powierzchni kontaktu z podłożem. Reaktywność i precyzja prowadzenia dzięki masywnym klockom na barkach opony.
Bezpieczeństwo. Skrócenie drogi hamowania nawet przy dużej prędkości dzięki zwartym i sztywnym klockom bieżnika. Skuteczne odprowadzanie wody poprzez szerokie rowki centralne i boczne.
Środowisko naturalne. Obniżenie oporów toczenia dzięki mniejszemu nagrzewaniu się gumy oraz lepszej aerodynamice boków opony.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.