1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronGislaved
  4. chevronNord*Frost 5
Nord*Frost 5
Gislaved

Opony Gislaved Nord*Frost 5

Nordyckie
  • Opona nordycka z kolcami do samochodów miejskich i kompaktowych.
  • Krótsza droga hamowania na śniegu i w warunkach gołoledzi.
  • Skuteczne odprowadzanie wody i topniejącego śniegu.
Nord*Frost 5
Gislaved

Opony Gislaved Nord*Frost 5

Nordyckie
  • Opona nordycka z kolcami do samochodów miejskich i kompaktowych.
  • Krótsza droga hamowania na śniegu i w warunkach gołoledzi.
  • Skuteczne odprowadzanie wody i topniejącego śniegu.
Standard
55
rezulteoSCORE
55
rezulteoSCORE
Standard
  • Opona nordycka z kolcami do samochodów miejskich i kompaktowych.
  • Krótsza droga hamowania na śniegu i w warunkach gołoledzi.
  • Skuteczne odprowadzanie wody i topniejącego śniegu.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
8.4 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
2 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.1 / 10
Akwaplaning
Brak oceny

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
3.3 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
7.4 / 10
Przyczepność
6.8 / 10
Hałas toczenia
5.3 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
8 / 10
Przyspieszanie na śniegu
7 / 10

Lód

Hamowanie na lodzie
6.3 / 10
Przyspieszanie na lodzie
3.8 / 10

Właściwości

Marka
Gislaved
Model
Nord*Frost 5
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
UHP
Sezon
Nordyckie
Kolcowane
tak
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

Opona Gislaved Nord Frost 5 to opona z kolcami do samochodów miejskich i kompaktowych przystosowana do klimatu krajów Północy, pozwalająca bezpiecznie poruszać się po drogach pokrytych śniegiem i lodem.

Właściwości jezdne. Kierunkowy profil w połączeniu z centralnymi żebrami i solidnymi klockami barkowymi sprawia, że opona Gislaved Nord Frost 5 nienagannie trzyma się drogi w każdych warunkach.

Bezpieczeństwo. Krótsza droga hamowania na śniegu i w warunkach gołoledzi dzięki zoptymalizowaniu sposobu zakładania kolców i systemu nacięć lamelkowych. Skuteczne odprowadzanie wody i topniejącego śniegu przez dwa rowki obwodowe.

Przyczepność. Lepsze przyspieszanie na śniegu dzięki zastosowaniu mieszanki na bazie krzemionki.

KrajeŹródłoDataNumer
  • SEAFTONBLADET10/2006N/A
  • SEVI BILAGARE200613
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200616
  • RUZA RULEM10/2007N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200717
  • RUAUTOREVIEW200719
  • SETEKNIKENS VARLD200722
  • UAAUTOCENTRE200741
  • SEAFTONBLADET10/2008N/A
  • RUZA RULEM10/2008N/A
  • RUAUTOREVIEW200818
  • UAAUTOCENTRE200842
  • SEAFTONBLADET11/2009N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200917
  • UAAUTOCENTRE200942
  • RUZA RULEM09/2010N/A
  • RUZA RULEM10/2010N/A
  • SEVI BILAGARE201014
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201017
  • RUAUTOREVIEW201018
  • RUAUTOREVIEW201019
  • UAAUTOCENTRE201042
  • RUZA RULEM10/2011N/A
  • RUZA RULEM09/2011N/A
  • RUAUTOREVIEW201118
  • UAAUTOCENTRE201140
  • SEAFTONBLADET10/2012N/A
  • UAAUTOCENTRE10/2012N/A
  • RUZA RULEM10/2012N/A
  • RUZA RULEM09/2012N/A
  • SEVI BILAGARE201214
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201217
  • UAAUTOCENTRE201242
  • RUAUTOREVIEW201321

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej