- AFTONBLADET10/2005N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA200516
- AFTONBLADET10/2006N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA200616
- TEKNIIKAN MAAILMA200716
- AUTOREVIEW200719
- TEKNIKENS VARLD200722
- AUTOCENTRE200741
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.6 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6.5 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 3.8 / 10
- Akwaplaning
- Brak oceny
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7 / 10
- Przyczepność
- 7 / 10
- Hałas toczenia
- 9.7 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 9.7 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 10 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 9.3 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 7.9 / 10
Właściwości
- Marka
- Gislaved
- Model
- Soft*Frost 2
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Oszczędny
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona nordycka do samochodów miejskich i kompaktowych.
- Dobra trakcja i krótka droga hamowania na nawierzchni zaśnieżonej i oblodzonej.
- Dobre trzymanie się drogi.
Opona Gislaved Soft Frost 2 to opona do samochodów miejskich i kompaktowych przystosowana do klimatu krajów Północy, pozwalająca bezpiecznie poruszać się po drogach pokrytych śniegiem i lodem.
Właściwości jezdne. Kierunkowy profil, szerokie rowki boczne i solidne klocki barkowe sprawiają, że opona Gislaved Nord Frost 2 nienagannie trzyma się drogi w każdej sytuacji.
Bezpieczeństwo. Skuteczne odprowadzanie wody i topniejącego śniegu przez szerokie rowki boczne. Lepsze właściwości jezdne w głębokim śniegu dzięki zastosowaniu kieszonek w rzeźbie barków.
Przyczepność. Solidny centralny rowek w połączeniu z unikalnym systemem nacięć lamelkowych zapewnia precyzję prowadzenia na drodze suchej i dobrą przyczepność na nawierzchni zaśnieżonej i oblodzonej.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.