- PROMOBIL11/2010N/A
- PROMOBIL11/2012N/A
- PROMOBIL11/2013N/A
- ADAC10/2019N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 9.8 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6.4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9.6 / 10
- Akwaplaning
- 7.3 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 8.7 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8 / 10
- Przyczepność
- 7.1 / 10
- Hałas toczenia
- 8 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 7.6 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 6.5 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 9.4 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- Brak oceny
Właściwości
- Marka
- Goodyear
- Model
- Cargo UltraGrip 2
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Dostawczy
- Styl jazdy
- Nie dotyczy
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- tak
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do samochodów dostawczych.
- Wysoka nośność.
- Doskonałe właściwości motoryczne na śniegu, powierzchni oblodzonej i mokrej.
Opona Goodyear Cargo UltraGrip 2 przeznaczona do samochodów dostawczych jest oponą zimową oferującą możliwość przewożenia dużych ładunków i zapewniającą doskonałe właściwości w warunkach zimowych.
Nośność. Wysoka nośność dzięki osnowie wykonanej w całości ze stali w technologii Unisteel.
Bezpieczeństwo. Dobra odporność na aquaplaning. Lepsze trzymanie się drogi na nawierzchni oblodzonej dzięki dużym klockom barkowym opony.
Śnieg. Doskonałe właściwości motoryczne na śniegu, powierzchni mokrej i oblodzonej dzięki zwiększonej gęstości nacięć lamelkowych. Wyjątkowo dobra przyczepność w ekstremalnie trudnych warunkach zimowych.
Komfort. Niski poziom hałasu nawet w warunkach zimowych dzięki odpowiedniemu ułożeniu klocków bieżnika.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.