1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronGoodyear
  4. chevronEagle F1 Asymmetric
Eagle F1 Asymmetric
Goodyear

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Letnie
  • Opona o wysokich osiągach do samochodów osobowych o dużej mocy silnika.
  • Właściwości motoryczne i przyczepność zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
  • Jazda cicha i komfortowa.
Eagle F1 Asymmetric
Goodyear

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Letnie
  • Opona o wysokich osiągach do samochodów osobowych o dużej mocy silnika.
  • Właściwości motoryczne i przyczepność zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
  • Jazda cicha i komfortowa.
Premium
77
rezulteoSCORE
77
rezulteoSCORE
Premium
  • Opona o wysokich osiągach do samochodów osobowych o dużej mocy silnika.
  • Właściwości motoryczne i przyczepność zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
  • Jazda cicha i komfortowa.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Zobacz więcej opon Goodyear
chevron

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
7.4 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
7.3 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
9.3 / 10
Akwaplaning
8.2 / 10

Oszczędność

Żywotność
8.4 / 10
Oszczędność paliwa
4.2 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
7.4 / 10
Przyczepność
8.6 / 10
Hałas toczenia
7.2 / 10

Właściwości

Marka
Goodyear
Model
Eagle F1 Asymmetric
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na lato
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
nie
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
tak
Kierunkowe
nie
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Opis produktu

Konstrukcja opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric przeznaczonej do samochodów osobowych o dużej mocy silnika zapewnia przede wszystkim bezpieczeństwo, przy jednoczesnym zachowaniu wysokich właściwości jezdnych.

Bezpieczeństwo. Dobra kontrola pojazdu przy dużych prędkościach dzięki szerokiej strefie kontaktu opony z podłożem i równomiernemu rozkładowi ciśnienia. Trzymanie się drogi na nawierzchni mokrej i odporność na aquaplaning. Właściwości motoryczne i przyczepność zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.

Komfort. Jazda cicha i komfortowa dzięki zmiennej sekwencji klocków bieżnika.

Prędkość. Unikalna technologia 'Aktywne bezpieczeństwo w zakręcie’ poprawiająca osiągi zarówno na prostej, jak i podczas pokonywania zakrętów. Zastosowana mieszanka wykorzystywana w produkcji opon do samochodów wyścigowych.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEPOWER CAR02/2007N/A
  • DESPORT AUTO05/2007N/A
  • GBEVO2007110
  • RUZA RULEM05/2008N/A
  • GBAUTOEXPRESS08/2008N/A
  • DEAUTO BILD200811
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS20084
  • DEAUTO ZEITUNG20085
  • RUAUTOREVIEW20086
  • DETÜV SÜD07/2009N/A
  • DEAUTO ZEITUNG20098
  • DEADAC03/2010N/A
  • DESPORT AUTO05/2010N/A
  • GBEVO06/2010N/A
  • GBAUTOCAR08/2010N/A
  • GBAUTOEXPRESS20101131
  • DEAUTO ZEITUNG201026
  • DEAUTO BILD ALLRAD20104
  • FRL'ARGUS20104235
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS04/2011N/A
  • RUAUTOREVIEW20116
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS20124
  • DESPORT AUTO04/2013N/A
  • GBAUTOEXPRESS07/2016N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej