- WHICHCAR10/2015N/A
- EVO10/2016N/A
- AUTO ZEITUNG02/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA04/2016N/A
- TÜV SÜD06/2016N/A
- AUTO BILD03/2017N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT07/2017N/A
- EVO09/2017N/A
- AUTO BILD201710
- AUTO BILD SPORTSCARS20174
- ZA RULEM201740
- AUTOREVIEW20177
- WHICHCAR01/2018N/A
- EVO10/2018N/A
- ACE02/2018N/A
- AFTONBLADET03/2018N/A
- ZA RULEM04/2018N/A
- WHICHCAR07/2018N/A
- AUTOREVIEW03/2019N/A
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 * MOE SCT
- Skuteczne hamowanie.
- Oszczędność paliwa.
- Sportowy charakter.
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 * MOE SCT
- Skuteczne hamowanie.
- Oszczędność paliwa.
- Sportowy charakter.
- Skuteczne hamowanie.
- Oszczędność paliwa.
- Sportowy charakter.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9.8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.4 / 10
- Akwaplaning
- 8.9 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 5.3 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.8 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.3 / 10
- Przyczepność
- 8.4 / 10
- Hałas toczenia
- 9.3 / 10
Właściwości
- Marka
- Goodyear
- Model
- Eagle F1 Asymmetric 3 * MOE SCT
- Homologowana
- BMW,MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- tak
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
Bezpieczeństwo. Technologia Goodyear „Active Braking” umożliwia skrócenie drogi hamowania na nawierzchni suchej i mokrej dzięki zwiększeniu powierzchni styku z podłożem. Ponadto nowy skład mieszanki gumowej wzmacnia przyczepność podczas hamowania.
Oszczędność. Dzięki nowej technologii budowy opony, zapewniającej trwałość i lekkość, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 gwarantuje niewielkie zużycie paliwa jak na oponę sportową.
Precyzja. Solidna osnowa zapewnia dużą precyzję prowadzenia, istotną dla każdego kierowcy pojazdów sportowych.
- Eagle F1 Asymmetric 3
- Eagle F1 Asymmetric 3 ROF
- Eagle F1 Asymmetric 3 SCT
- Eagle F1 Asymmetric 3 SealTech
- ALFA ROMEO (Eagle F1 Asymmetric 3 AR ROF)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO SCT)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO1)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO1 SCT)
- BMW (Eagle F1 Asymmetric 3 *)
- BMW (Eagle F1 Asymmetric 3 * ROF)
- BMW,MERCEDES (Eagle F1 Asymmetric 3 * MOE)
- JAGUAR (Eagle F1 Asymmetric 3 J)
- MASERATI (Eagle F1 Asymmetric 3 MGT)
- MERCEDES (Eagle F1 Asymmetric 3 MO)
- MERCEDES (Eagle F1 Asymmetric 3 MO-V)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 N0)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 NA0)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 NF0)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 NF1)
- TESLA (Eagle F1 Asymmetric 3 T0)
- TESLA (Eagle F1 Asymmetric 3 T0 SCT)
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.