1. Strona główna
  2. chevronMarki opon do samochodu
  3. chevronGoodyear
  4. chevronEagle F1 Asymmetric 3 SUV

Opis produktu

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV to sportowe opony 4x4 o lepszej przyczepności i skuteczności hamowania w porównaniu do poprzedniego modelu.

Bezpieczeństwo. Lepsza przyczepność dzięki technologii Grip Booster, która polega na wzbogaceniu mieszanki gumowej o specjalną żywicę. W połączeniu z technologią ActiveBraking, która zapewnia optymalną szerokość styku z podłożem, rozwiązanie to pozwala skrócić drogę hamowania zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.

Dynamika. Stabilna jazda i precyzyjna kontrola, zwłaszcza przy wyższych prędkościach, dzięki środkowym żebrom zwiększającym sztywność i specjalnej warstwie wyścielającej pod bieżnikiem. Przyczepność na zakrętach.

Oszczędność. Wytrzymalsza i zarazem lżejsza osnowa dzięki zastosowaniu innowacyjnych materiałów, które mniej się nagrzewają, co pozwala ograniczyć zużycie paliwa. Fazowane rowki klocków spowalniają zużycie, zapewniając dłuższą żywotność ogumienia.

Właściwości

Marka
Goodyear
Model
Eagle F1 Asymmetric 3 SUV
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
4x4
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na lato
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
nie
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
tak
Kierunkowe
nie
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
10 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
9.7 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
10 / 10
Akwaplaning
9.4 / 10

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
6.8 / 10

Komfort

Brak oceny
Absorbowanie wstrząsów
Brak oceny
Przyczepność
9.6 / 10
Hałas toczenia
9.4 / 10
KrajeŹródłoDataNumer
  • DETÜV SÜD10/2017N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej