1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronGoodyear
  4. chevronWrangler UltraGrip
  5. chevron265/70 R16 112T

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
4.8 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
4.3 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
6.7 / 10
Akwaplaning
8.5 / 10

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
5 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
8.1 / 10
Przyczepność
8.4 / 10
Hałas toczenia
3.8 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
6.8 / 10
Przyspieszanie na śniegu
5.1 / 10

Właściwości

Marka
Goodyear
Model
Wrangler UltraGrip
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
4x4
Styl jazdy
UHP
Sezon
Na zimę
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
nie
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

  • Opona zimowa do samochodów 4x4 drogowo-terenowych.
  • Odporność na aquaplaning.
  • Przyczepność na nawierzchniach mokrych i w warunkach gołoledzi.

Opona Goodyear Wrangler UltraGrip przeznaczona do samochodów 4x4, zapewnia właściwości trakcyjne i osiągi w warunkach zimowych.

Warunki terenowe. Dobre osiągi w terenie i na śniegu dzięki zastosowaniu przesuniętych bloków na barkach. Ułatwiają one samooczyszczanie na nawierzchni błotnistej i na śniegu.

Śnieg. Lepsza trakcja dzięki zastosowaniu profilu o blokach z nacięciami lamelkowymi i rowkami o większej liczbie wgryzających się krawędzi. Odprowadzanie wody i śniegu dzięki szerokim rowkom na obwodzie.

Przyczepność. Właściwości motoryczne i przyczepność na nawierzchni mokrej, w warunkach gołoledzi i na śniegu za sprawą nacięć lamelkowych podłużnych (30 mm) i promieniowych (35 mm).

Bezpieczeństwo. Specjalna zimowa mieszanka gumy i krzemionki zapewniająca większą przyczepność i lepsze osiągi na nawierzchniach mokrych i w warunkach gołoledzi.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEAUTO BILD ALLRAD200710
  • DEAUTO ZEITUNG200724

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej