1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronHankook
  4. chevronVentus S1 evo3 K127
Ventus S1 evo3 K127
Hankook

Opony Hankook Ventus S1 evo3 K127

Letnie
  • Sportowe opony do aut najwyższej klasy.
  • Precyzyjna jazda po linii prostej i na zakrętach.
  • Bezpieczeństwo podczas silnych opadów deszczu.
Ventus S1 evo3 K127
Hankook

Opony Hankook Ventus S1 evo3 K127

Letnie
  • Sportowe opony do aut najwyższej klasy.
  • Precyzyjna jazda po linii prostej i na zakrętach.
  • Bezpieczeństwo podczas silnych opadów deszczu.
Standard
80
rezulteoSCORE
80
rezulteoSCORE
Standard
  • Sportowe opony do aut najwyższej klasy.
  • Precyzyjna jazda po linii prostej i na zakrętach.
  • Bezpieczeństwo podczas silnych opadów deszczu.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Zobacz więcej opon Hankook
chevron

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
7.9 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
10 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.1 / 10
Akwaplaning
7.9 / 10

Oszczędność

Żywotność
5.7 / 10
Oszczędność paliwa
6.5 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
8 / 10
Przyczepność
8.3 / 10
Hałas toczenia
6.7 / 10

Właściwości

Marka
Hankook
Model
Ventus S1 evo3 K127
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na lato
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
nie
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
tak
Kierunkowe
nie
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Opis produktu

Ventus S1 evo 3 to opony do potężnych aut opracowane przez inżynierów z firmy Hankook, które zapewniają optymalną zwrotność i wysoką precyzję jazdy oraz znakomitą przyczepność na mokrej nawierzchni.

Dynamika. Asymetryczny bieżnik z innowacyjnej mieszanki gumowej na bazie naturalnej żywicy gwarantuje optymalną przyczepność na suchej drodze oraz precyzyjną kontrolę nad pojazdem. Wyższa precyzja i stabilność na zakrętach dzięki sztywnej strefie zewnętrznej. Osnowa z dodatkiem włókien aramidowych dodatkowo podnosi stabilność przy wyższych prędkościach.

Bezpieczeństwo. Krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni dzięki zastosowaniu mieszanki gumowej na bazie krzemionki z dodatkiem polimerów o silnych właściwościach dyspersyjnych. Cztery żłobienia sprawnie odprowadzają wodę, zwiększając przyczepność podczas opadów deszczu i ograniczając ryzyko akwaplanacji.

Wydajność energetyczna. Dopracowany skład mieszanki gumowej bieżnika i ścian bocznych pozwala uzyskać niższe opory toczenia, co przekłada się na mniejsze straty energii.

HANKOOK ODŚWIEŻA GAMĘ OPON UHP WYPUSZCZAJĄC NA RYNEK MODEL VENTUS S1 EVO 3

Unowocześniona opona UHP

Promując model Ventus S1 evo 3, marka Hankook pragnie odświeżyć swoją flagową gamę opon UHP „S1 evo”. W pracach nad oponami trzeciej generacji południowokoreański producent skupił się na bezpieczeństwie, ale nie zaniedbał też takich aspektów jak trwałość czy zużycie paliwa.

Technologia opracowana w drodze rywalizacji

Najnowsza opona UHP marki Hankook była testowana i ulepszana w europejskim centrum testowym znajdującym się w Hanowerze. Południowokoreański producent w swoich badaniach opierał się na sportach motorowych, zwłaszcza na DTM (niemieckich mistrzostwach w wyścigach samochodowych).

Z myślą o oponie Ventus S1 evo 3, Hankook opracował nową mieszankę gumową. Duża zawartość żywicy zapewnia lepsze zachowanie opony na suchej i mokrej nawierzchni. Wpływa to na lepszą przyczepność ogumienia w szerszym zakresie temperatur. Zastosowanie nowej techniki mieszania pozwoliło na dodanie i lepsze rozprowadzenie wysoce przyczepnej krzemionki. Hankook zapowiedział, że te nowe technologie znacząco poprawią skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni. Wpłyną także na zmniejszenie oporów toczenia, w szczególności dzięki ulepszonej gumie tworzącej ścianę boczną opony.

Konstrukcja wyposażona w warstwę z aramidu pozwala oponie na zachowanie pierwotnego kształtu, nawet przy bardzo dużej prędkości, w porównaniu ze zwykle stosowanym nylonem. Model Hankook Ventus S1 evo 3 gwarantuje dzięki temu lepszą stabilność jazdy i wyższą trwałość. Warstwa ta zapewnia również lepszą o 5% przyczepność na zakrętach w porównaniu z poprzednią generacją. Właściwość ta została dodatkowo ulepszona przez lamele na środku bieżnika, które zwiększają powierzchnię styku opony z drogą.

Solidne bloki boczne zostały wzmocnione, zwłaszcza na zewnątrz asymetrycznej rzeźby, dzięki czemu opona Ventus S1 evo 3 jest bardziej precyzyjna i stabilna na zakrętach. Rzeźba bieżnika wyposażonego w 4 rowki zmniejsza ryzyko wystąpienia aquaplaningu i poprawia przyczepność na mokrej nawierzchni, nie tracąc na skuteczności na suchej nawierzchni.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DESPORT AUTO04/2019N/A
  • DEADAC02/2020N/A
  • DEAUTO BILD03/2020N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA03/2020N/A
  • GBAUTOEXPRESS09/2020N/A
  • GBEVO12/2021N/A
  • DEAUTO BILD04/2021N/A
  • GBTYREREVIEWS05/2021N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT03/2022N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS04/2022N/A
  • GBTYREREVIEWS05/2022N/A
  • GBAUTOEXPRESS08/2022N/A
  • SEVI BILAGARE05/2023N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA03/2023N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej