- AUTO BILD201037
- ADAC09/2011N/A
- AUTO BILD09/2012N/A
- AUTO BILD20139
- AUTO MOTO07/2014N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 3.5 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7 / 10
- Akwaplaning
- 6.6 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 10 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.8 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.8 / 10
- Przyczepność
- 9.3 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 9.3 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.6 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 10 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- Brak oceny
Właściwości
- Marka
- Kleber
- Model
- Quadraxer
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Całoroczne
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona całoroczna do samochodów miejskich i kompaktowych.
- Dobra ochrona przed aquaplaningiem.
- Przyczepność na nawierzchni zaśnieżonej.
Opona Kleber Quadraxer to opona całoroczna o dobrze wyważonych parametrach do samochodów miejskich i kompaktowych.
Deszcz. Profil w kształcie litery V i szerokie rowki boczne sprawiają, że opona Kleber Quadraxer skutecznie odprowadza wodę, zapewniając dobrą ochronę przed aquaplaningiem.
Śnieg. Poprawny poziom przyczepności na śniegu dzięki dużej gęstości nacięć lamelkowych na środku bieżnika i zastosowaniu otwartego profilu.
Nawierzchnia sucha. Precyzję prowadzenia na nawierzchni suchej zapewniają zwarte i sztywne klocki barkowe oraz centralne żebro obwodowe.
Trwałość. Zastosowana mieszanka na bazie krzemionki sprawia, że opona Kleber Quadraxer nie zużywa się szybciej niż opona letnia.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.