1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronMichelin
  4. chevronEnergy Saver
  5. chevron195/50 R16 88V

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
7.5 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
8.7 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.5 / 10
Akwaplaning
6.6 / 10

Oszczędność

Żywotność
9.5 / 10
Oszczędność paliwa
5.9 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
7.9 / 10
Przyczepność
9 / 10
Hałas toczenia
6.7 / 10

Właściwości

Marka
Michelin
Model
Energy Saver
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Oszczędny
Sezon
Na lato
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
nie
Runflat
nie
Ekologiczne
tak
Asymetryczne
tak
Kierunkowe
nie
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

  • Opona letnia do samochodów miejskich, kompaktowych i rodzinnych.
  • Niższe zużycie paliwa.
  • Wyjątkowo wysoki przebieg.

Opona Michelin Energy Saver przeznaczona do samochodów miejskich, sedanów i minivanów przynosi oszczędności kierowcom i  jest przyjazna środowisku.

Ekonomiczność. Dzięki zastosowaniu w składzie mieszanki 100% krzemionki nowej generacji, opona Michelin Energy Saver zapewnia znacznie większy przebieg i pozwala obniżyć koszty paliwa o kilkadziesiąt euro*.

Bezpieczeństwo. Jeszcze większe bezpieczeństwo na nawierzchni mokrej niż jej poprzedniczki dzięki wprowadzeniu nowego składnika bieżnika, Durable Security Compound, i zastosowaniu w składzie mieszanki 100% krzemionki nowej generacji.

* Obliczenia przeprowadzone na podstawie pomiarów oporów toczenia TÜV SÜD Automotive 2007. Średnia cena z roku 2007. Na rozmiarach 175/65 R 14 T, 195/65 R 15 H i 205/55 R16 V.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEADAC03/2008N/A
  • DETÜV SÜD03/2008N/A
  • SEAFTONBLADET04/2008N/A
  • FRL'ARGUS11/2008N/A
  • SETEKNIKENS VARLD200817
  • DEAUTO BILD200831
  • SEVI BILAGARE20084
  • FITEKNIIKAN MAAILMA20085
  • RUAUTOREVIEW20086
  • DEADAC02/2009N/A
  • RUZA RULEM03/2009N/A
  • DEDEKRA04/2009N/A
  • DETÜV SÜD04/2009N/A
  • RUZA RULEM04/2009N/A
  • DETÜV SÜD07/2009N/A
  • DETÜV SÜD09/2009N/A
  • SEAFTONBLADET03/2009N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT200911
  • SETEKNIKENS VARLD200917
  • SEVI BILAGARE20094
  • FRL'ARGUS20094189
  • DEAUTO ZEITUNG20095
  • FITEKNIIKAN MAAILMA20095
  • RUAUTOREVIEW20096
  • DEADAC03/2010N/A
  • DEGUTE FAHRT03/2010N/A
  • RUZA RULEM03/2010N/A
  • DEAUTO ZEITUNG05/2010N/A
  • DETÜV SÜD10/2010N/A
  • DEAUTO BILD201010
  • DEAUTO BILD201031
  • DEADAC03/2011N/A
  • DEGUTE FAHRT03/2011N/A
  • RUZA RULEM03/2011N/A
  • FRAUTO MOTO07/2011N/A
  • UAAUTOCENTRE13/2011N/A
  • SEAFTONBLADET03/2011N/A
  • DEAUTO BILD201110
  • FRL'ARGUS20114279
  • FRL'ARGUS20114305
  • FITEKNIIKAN MAAILMA20116
  • RUAUTOREVIEW20117
  • DEAUTO BILD20119
  • DEADAC02/2012N/A
  • RUZA RULEM03/2012N/A
  • ITQUATTRORUOTE07/2012N/A
  • FRAUTO MOTO2012201
  • SEVI BILAGARE20125
  • RUAUTOREVIEW2012502
  • DEAUTO ZEITUNG20126
  • RUAUTOREVIEW20126
  • SETEKNIKENS VARLD03/2014N/A
  • UAAUTOCENTRE05/2014N/A
  • UAAUTOCENTRE201113

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej