- AUTOCENTRE10/2013N/A
- VI BILAGARE09/2013N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA201316
- AFTONBLADET10/2014N/A
- AUTOCENTRE10/2014N/A
- VI BILAGARE09/2014N/A
- AFTONBLADET10/2015N/A
- ZA RULEM201510
- VI BILAGARE201513
- TEKNIIKAN MAAILMA201517
- AFTONBLADET10/2016N/A
- AUTOREVIEW10/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA10/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA09/2016N/A
- ZA RULEM09/2016N/A
- AFTONBLADET10/2017N/A
- TEKNIKENS VARLD10/2017N/A
- VI BILAGARE201713
- ZA RULEM11/2018N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.6 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 7.3 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8 / 10
- Akwaplaning
- 8.8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.7 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.3 / 10
- Przyczepność
- 7.7 / 10
- Hałas toczenia
- 7.1 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 9.1 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.3 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 2.1 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 1.4 / 10
Właściwości
- Marka
- Michelin
- Model
- X-Ice North 3
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- tak
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- tak
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona kolcowana pasująca do większości aut.
- Skuteczny system kolcowania.
- Optymalna przyczepność na oblodzonej drodze i śniegu.
Opona kolcowana pasująca do większości aut, Michelin X-Ice North 3 zawiera innowacyjne technologie zapewniające bezpieczeństwo podczas długiej i srogiej zimy.
Kolce. Znacznie lepiej trzymające się kolce dzięki technologii Conic Stud, czyli stożkowatemu kształtowi kolców o szerszej podstawie dla mocniejszego mocowania. Zwiększona przyczepność na oblodzonych drogach dzięki technologii Ice Powder Remover, pozwalającej uniknąć kumulowanie się cząstek lodu wokół kolców. Dodatkowo, wewnętrzna warstwa termoaktywnej gumy twardnieje w niskiej temperaturze, umożliwiając wysunięcie się kolców.
Bezpieczeństwo. Lepsze trzymanie się drogi dzięki ostrym krawędziom klocków o dużym zagęszczeniu. Zoptymalizowana przyczepność na mokrej drodze dzięki zewnętrznej warstwie gumy z dodatkiem krzemionki. Bezpieczeństwo na głębokim i roztopionym śniegu dzięki wycięciom na barkach. Skuteczne odprowadzanie wody i błota pośniegowego przez szersze rowki pozwala uniknąć hydropoślizgu.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.