1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronNokian
  4. chevronHakkapeliitta R
Hakkapeliitta R
Nokian

Opony Nokian Hakkapeliitta R

Nordyckie
  • Opona nordycka do jazdy w ekstremalnych warunkach pogodowych.
  • Doskonała przyczepność na lodzie i śniegu.
  • Dobra stabilność boczna.
Hakkapeliitta R
Nokian

Opony Nokian Hakkapeliitta R

Nordyckie
  • Opona nordycka do jazdy w ekstremalnych warunkach pogodowych.
  • Doskonała przyczepność na lodzie i śniegu.
  • Dobra stabilność boczna.
Premium
70
rezulteoSCORE
70
rezulteoSCORE
Premium
  • Opona nordycka do jazdy w ekstremalnych warunkach pogodowych.
  • Doskonała przyczepność na lodzie i śniegu.
  • Dobra stabilność boczna.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Zobacz więcej opon Nokian
chevron

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
8.2 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
2 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.3 / 10
Akwaplaning
7 / 10

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
6.1 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
7.5 / 10
Przyczepność
6.3 / 10
Hałas toczenia
6.6 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
8.8 / 10
Przyspieszanie na śniegu
9.4 / 10

Lód

Hamowanie na lodzie
7.8 / 10
Przyspieszanie na lodzie
7.6 / 10

Właściwości

Marka
Nokian
Model
Hakkapeliitta R
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
UHP
Sezon
Nordyckie
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

Opona Nokian Hakkapeliitta R to opona bez kolców do szerokiej gamy samochodów osobowych, przystosowana do klimatu krajów Północy, pozwala stawić czoła ekstremalnym warunkom pogodowym.

Przyczepność. Opona Nokian Hakkapeliitta R oferuje doskonałą chwytność na mokrym lodzie i na śniegu dzięki zastosowaniu zasysających nacięć lamelkowych, które „osuszają” lód, umożliwiając bezpośredni kontakt opony z drogą.

Właściwości jezdne. Stabilność boczna uzyskana przez zastosowanie kanciastego barku.

Środowisko. Równomierne zużywanie się opony dzięki wielowarstwowej strukturze bieżnika. Niskie opory toczenia dzięki zastosowaniu nowej mieszanki.

KrajeŹródłoDataNumer
  • SEAFTONBLADET10/2008N/A
  • RUZA RULEM10/2008N/A
  • RUAUTOREVIEW200818
  • SETEKNIKENS VARLD200822
  • UAAUTOCENTRE200842
  • SEAFTONBLADET11/2009N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200917
  • SETEKNIKENS VARLD200922
  • UAAUTOCENTRE200942
  • UAAUTOCENTRE200943
  • RUZA RULEM10/2010N/A
  • SEVI BILAGARE201013
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201017
  • RUAUTOREVIEW201018
  • RUAUTOREVIEW201019
  • SETEKNIKENS VARLD201022
  • UAAUTOCENTRE201042
  • RUZA RULEM09/2011N/A
  • SEAFTONBLADET10/2011N/A
  • SEVI BILAGARE11/2011N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201117
  • RUAUTOREVIEW201120
  • SETEKNIKENS VARLD201120
  • UAAUTOCENTRE201144
  • SEAFTONBLADET10/2012N/A
  • RUAUTOREVIEW10/2012N/A
  • RUZA RULEM10/2012N/A
  • SEVI BILAGARE09/2012N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201217
  • UAAUTOCENTRE201241
  • RUAUTOREVIEW201321

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej