1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronNokian
  4. chevronHakkapeliitta Rsi
Hakkapeliitta Rsi
Nokian

Opony Nokian Hakkapeliitta Rsi

Nordyckie
  • Opona nordycka do jazdy w ekstremalnych warunkach pogodowych.
  • Dobra przyczepność podczas przyspieszania i hamowania na śniegu.
  • Niskie opory toczenia.
Hakkapeliitta Rsi
Nokian

Opony Nokian Hakkapeliitta Rsi

Nordyckie
  • Opona nordycka do jazdy w ekstremalnych warunkach pogodowych.
  • Dobra przyczepność podczas przyspieszania i hamowania na śniegu.
  • Niskie opory toczenia.
Premium
70
rezulteoSCORE
70
rezulteoSCORE
Premium
  • Opona nordycka do jazdy w ekstremalnych warunkach pogodowych.
  • Dobra przyczepność podczas przyspieszania i hamowania na śniegu.
  • Niskie opory toczenia.
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
5.7 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
5.4 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
4.8 / 10
Akwaplaning
Brak oceny

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
10 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
7.7 / 10
Przyczepność
7 / 10
Hałas toczenia
8.2 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
9 / 10
Przyspieszanie na śniegu
9.2 / 10

Lód

Hamowanie na lodzie
7.7 / 10
Przyspieszanie na lodzie
7.2 / 10

Właściwości

Marka
Nokian
Model
Hakkapeliitta Rsi
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
UHP
Sezon
Nordyckie
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

Opona Nokian Hakkapeliitta Rsi, poprzedniczka opony Nokian Hakkapeliitta R, to opona bez kolców przystosowana do klimatu krajów Północy nadająca się do jazdy w ekstremalnych warunkach pogodowych.

Bezpieczeństwo. Opona Nokian Hakkapeliitta Rsi została zaprojektowana w taki sposób, aby zoptymalizować działanie różnych systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w samochodzie: ABS, ASR i ESP.

Przyczepność. Doskonała chwytność podczas przyspieszania i hamowania na śniegu dzięki nacięciom lamelkowym w kształcie zębów rekina, zwiększającym powierzchnię kontaktu opony z podłożem.

Środowisko. Niskie opory toczenia dzięki zastosowaniu nowej mieszanki.

KrajeŹródłoDataNumer
  • SEAFTONBLADET10/2005N/A
  • RUZA RULEM10/2005N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200516
  • SEAFTONBLADET10/2006N/A
  • RUZA RULEM10/2006N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200616
  • RUZA RULEM09/2007N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200716
  • RUAUTOREVIEW200719
  • SETEKNIKENS VARLD200722
  • UAAUTOCENTRE200741

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej