1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronPirelli
  4. chevronPZero Asimmetrico
  5. chevron225/35 ZR18 87Y

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
8.9 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
9 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
9.4 / 10
Akwaplaning
8 / 10

Oszczędność

Żywotność
7.1 / 10
Oszczędność paliwa
5.3 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
6.3 / 10
Przyczepność
9.1 / 10
Hałas toczenia
6.8 / 10

Właściwości

Marka
Pirelli
Model
PZero Asimmetrico
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na lato
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
nie
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
tak
Kierunkowe
nie
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

  • Opona o ultrawysokich osiągach do samochodów sportowych.
  • Lepsza chwytność dzięki zastosowaniu nowej mieszanki.
  • Wysoka odporność na aquaplaning.

Nowa opona Pirelli PZero przeznaczona do samochodów o ultrawysokich osiągach, zapewnia jeszcze skuteczniejsze hamowanie i lepsze trzymanie się drogi.

Od dwudziestu lat opona Pirelli PZero jest oponą referencyjną w segmencie samochodów supersportowych. Jest montowana w najbardziej prestiżowych modelach (Ferrari 599 GTB, Maserati Quattroporte Sport GT, Audi Quattro R8, Mercedes klasy S AMG…).

Prowadzenie. Nowy asymetryczny profil opony zapewnia jej lepszą przyczepność i skuteczniejsze hamowanie zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej; konstrukcja o sztywnych szerokich klockach gwarantuje doskonałe trzymanie się drogi przy ekstremalnie sportowej jeździe, zapewniając jednocześnie maksymalne poczucie bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo. Trzy szerokie rowki podłużne zapewniają bardzo wysoką odporność na aquaplaning, podczas gdy nacięcia lamelkowe w kształcie litery S dają doskonały komfort akustyczny.

Komfort. Zastosowanie nowej mieszanki na bazie nanoskładników zapewnia optymalną chwytność, gwarantuje wysoki komfort prowadzenia i doskonałą precyzję kierowania.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEPOWER CAR02/2006N/A
  • DESPORT AUTO05/2007N/A
  • DEPOWER CAR02/2008N/A
  • DESPORT AUTO04/2008N/A
  • GBAUTOEXPRESS08/2008N/A
  • DEAUTO ZEITUNG20085
  • RUAUTOREVIEW20086
  • DEGUTE FAHRT03/2009N/A
  • DESPORT AUTO04/2009N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS20094
  • DEAUTO ZEITUNG20098
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS04/2010N/A
  • DESPORT AUTO05/2010N/A
  • DETÜV SÜD12/2010N/A
  • GBAUTOEXPRESS20101131
  • DEAUTO ZEITUNG201026
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS04/2011N/A
  • DESPORT AUTO04/2011N/A
  • DEAUTO ZEITUNG20115
  • RUAUTOREVIEW20116
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT20117
  • GBEVO11/2012N/A
  • DESPORT AUTO04/2012N/A
  • FRL'ARGUS09/2012N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT20127
  • DESPORT AUTO04/2013N/A
  • GBAUTOEXPRESS09/2013N/A
  • DESPORT AUTO05/2014N/A
  • SETEKNIKENS VARLD03/2015N/A
  • DESPORT AUTO04/2015N/A
  • DESPORT AUTO05/2015N/A
  • GBEVO08/2015N/A
  • RUAUTOREVIEW20155
  • DEAUTO ZEITUNG02/2016N/A
  • DEADAC03/2016N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA04/2016N/A
  • GBAUTOEXPRESS07/2016N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej