- ADAC09/2015N/A
- ADAC09/2017N/A
- ADAC10/2018N/A
- AUTO BILD09/2018N/A
Opony Semperit Master-Grip 2
175/70 R13 82T- 71B
- 71B
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.3 / 10
- Akwaplaning
- 7.8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.2 / 10
- Oszczędność paliwa
- 4.7 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.8 / 10
- Przyczepność
- 6.6 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 9.8 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 8.7 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 8.7 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- Brak oceny
Właściwości
- Marka
- Semperit
- Model
- Master-Grip 2
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Oszczędny
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa dla samochodów miejskich i kompaktowych.
- Skuteczna trakcja na śniegu.
- Lepsze hamowanie na drodze w warunkach zimowych.
Przystosowana do samochodów miejskich i kompaktowych opona Semperit Master Grip 2 oferuje dobry kompromis między osiągami na śniegu oraz ceną.
Warunki zimowe. Trakcja i przyczepność na ośnieżonych drogach za sprawą dużego zagęszczenia lameli tworzących ostre krawędzie. Ułatwione usuwanie śniegu w wyniku zastosowania szerokich rowków na barkach.
Bezpieczeństwo. Przyczepność boczna na ośnieżonej drodze dzięki kompaktowym klockom na barkach. Udoskonalone hamowanie na śniegu w porównaniu z modelem Master Grip to zasługa żebra centralnego poprzecinanego rowkami poprzecznymi. Zwiększona powierzchnia kontaktu oraz lepsze przebijanie warstwy wody przekładają się na skrócenie drogi hamowania na oblodzonej nawierzchni.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.