- AUTOEXPRESS10/2015N/A
- AUTO ZEITUNG201522
- AUTO BILD201539
- AUTO BILD ALLRAD20158
- ADAC10/2016N/A
- AUTO BILD ALLRAD07/2016N/A
- TÜV SÜD07/2017N/A
- AUTO BILD ALLRAD08/2017N/A
- AUTO BILD09/2017N/A
- AUTO ZEITUNG201721
- AUTO BILD201747
- ADAC02/2018N/A
- AUTO BILD ALLRAD05/2018N/A
- AUTO BILD ALLRAD05/2019N/A
- AUTO BILD ALLRAD12/2020N/A
- AUTO PLUS05/2023N/A
Opony Vredestein Quatrac 5
175/65 R14 82T- 68
- 68
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 5.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.5 / 10
- Akwaplaning
- 6.1 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.2 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.2 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.4 / 10
- Przyczepność
- 9 / 10
- Hałas toczenia
- 8 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.5 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.2 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 8.2 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 3.7 / 10
Właściwości
- Marka
- Vredestein
- Model
- Quatrac 5
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Całoroczne
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona całoroczna do samochodów kompaktowych i wyższej klasy.
- Zwrotność i precyzja jazdy.
- Dobra przyczepność na drodze w warunkach zimowych.
Asymetryczna opona całoroczna przeznaczona do samochodów kompaktowych i wysokiej klasy, Vredestein Quatrac 5, charakteryzuje się tym, że bieżnik składa się z części „zimowej” oraz „letniej”.
Właściwości jezdne. Precyzja prowadzenia oraz przyczepność boczna zapewniane są przez strefę zewnętrzną asymetrycznego bieżnika. Lepsza stabilność i zwrotność dzięki zewnętrznemu rowkowi obwodowemu zaprojektowanemu pod kątem optymalizacji sztywności opony.
Zima. Lepsza przyczepność na ośnieżonej drodze za sprawą lameli na kostekach w części wewnętrznej bieżnika. Technologia „3D Grip Claws”, czyli elementy chwytne między lamelami i żebrem centralnym, zapewnia przyczepność na zakręcie.
Oszczędność. Wyższe przebiegi dzięki mieszanki gumowej ze 100% zawartością krzemionki. Bardziej równomierny rozkład ciśnienia pozwala ograniczyć nieregularne ścieranie się. Mniejsze zużycie paliwa za sprawą niskich oporów toczenia.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.