- ADAC09/2011N/A
- ADAC10/2012N/A
- ADAC10/2013N/A
- AUTO BILD10/2013N/A
- AUTO BILD10/2014N/A
- AUTO BILD11/2015N/A
- ADAC09/2015N/A
- AUTO BILD2015N/A
- AUTO ZEITUNG201521
- AUTO BILD10/2016N/A
- AUTO BILD10/2017N/A
- ADAC09/2017N/A
- AUTO BILD09/2018N/A
- AUTO BILD201540
Opony Barum Polaris 3
205/55 R16 91T- 71
- 71
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.7 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6.7 / 10
- Akwaplaning
- 6.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.1 / 10
- Oszczędność paliwa
- 3.1 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.2 / 10
- Przyczepność
- 8.6 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 8.6 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 8.8 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 8.6 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- Brak oceny
Właściwości
- Marka
- Barum
- Model
- Polaris 3
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do samochodów miejskich i kompaktowych.
- Dobry stosunek jakości do ceny.
- Przyczepność na pokrytej śniegiem nawierzchni.
Opona zimowa do aut miejskich i kompaktowych, Barum Polaris 3 oferuje dobry stosunek jakości do ceny.
Przyczepność. Dzięki swojemu systemowi lamel, opona Barum Polaris 3 zapewnia satysfakcjonujące trzymanie się drogi na pokrytej śniegiem lub oblodzonej drodze.
Bezpieczeństwo. Skuteczne odprowadzanie wody i błota pośniegowego przez system wzdłużnych i bocznych rowków.
Oszczędność. Równomierność zużycia dzięki płaskiemu bieżnikowi.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.