- ADAC10/2004N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT200421
- ADAC10/2005N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT200521
- ADAC10/2007N/A
- L'ARGUS12/2007N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS200711
- AUTO ZEITUNG200720
- AUTO BILD200740
- TÜV SÜD03/2008N/A
- ADAC11/2008N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT200821
- AUTO BILD200839
- DEKRA04/2009N/A
- TÜV SÜD04/2009N/A
- QUATTRORUOTE11/2009N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 6.4 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 5.2 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.4 / 10
- Akwaplaning
- 7.3 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.1 / 10
- Oszczędność paliwa
- 3.4 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.9 / 10
- Przyczepność
- 8.7 / 10
- Hałas toczenia
- 5.3 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.8 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.2 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 8.8 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 8 / 10
Właściwości
- Marka
- Bridgestone
- Model
- Blizzak LM25
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa o wysokich osiągach.
- Skuteczne hamowanie na lodzie.
- Dobre trzymanie się drogi na nawierzchni suchej.
Opona Bridgestone Blizzak LM25 przeznaczona do samochodów o dużej mocy silnika zapewnia nienaganne trzymanie się drogi i komfort prowadzenia niezależnie od panujących na drodze warunków zimowych.
Bezpieczeństwo. Bardzo dobra przyczepność, doskonałe właściwości jezdne na śniegu i nawierzchni mokrej, odporność na aquaplaning.
Ekonomiczność. Wysoki przebieg dzięki bardziej równomiernemu zużywaniu się bieżnika na barkach i na środku opony.
Komfort. Opona wyjątkowo cicha zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdu.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.