1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronContinental
  4. chevronContiWinterContact TS 830 MO
ContiWinterContact TS 830 MO
Continental

Opony Continental ContiWinterContact TS 830 MO

Zimowe
  • Nowa opona zimowa do samochodów klasy średniej i wyższej.
  • Skuteczne hamowanie na nawierzchniach mokrych, zaśnieżonych i oblodzonych.
  • Optymalne wykorzystywanie możliwości systemów elektronicznych ESC i ESP.
ContiWinterContact TS 830 MO
Continental

Opony Continental ContiWinterContact TS 830 MO

Zimowe
  • Nowa opona zimowa do samochodów klasy średniej i wyższej.
  • Skuteczne hamowanie na nawierzchniach mokrych, zaśnieżonych i oblodzonych.
  • Optymalne wykorzystywanie możliwości systemów elektronicznych ESC i ESP.
Premium
78
rezulteoSCORE
78
rezulteoSCORE
Premium
  • Nowa opona zimowa do samochodów klasy średniej i wyższej.
  • Skuteczne hamowanie na nawierzchniach mokrych, zaśnieżonych i oblodzonych.
  • Optymalne wykorzystywanie możliwości systemów elektronicznych ESC i ESP.
Czytaj więcej

Popularne rozmiary opon

Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
8 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
6 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
9.7 / 10
Akwaplaning
8.6 / 10

Oszczędność

Żywotność
7 / 10
Oszczędność paliwa
4.2 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
8.9 / 10
Przyczepność
9 / 10
Hałas toczenia
6.6 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
9.3 / 10
Przyspieszanie na śniegu
8.9 / 10

Lód

Hamowanie na lodzie
7.7 / 10
Przyspieszanie na lodzie
6.5 / 10

Właściwości

Marka
Continental
Model
ContiWinterContact TS 830 MO
Homologowana
MERCEDES
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
UHP
Sezon
Na zimę
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

Opona ContiWinterContact TS 830 to nowa opona zimowa tej gamy zapewniająca komfortową i bezpieczną jazdę w każdych warunków pogodowych zimą.

Śnieg. Doskonałe właściwości trakcyjne na śniegu dzięki dużej liczbie klocków barkowych, jeszcze skuteczniejsze hamowanie i kierowalność na śniegu.

Bezpieczeństwo. Skuteczne hamowanie na nawierzchni mokrej i oblodzonej dzięki sztywnym blokom w środku profilu oraz dużej liczbie lameli; dobra odporność na aquaplaning dzięki rowkom w kształcie strzałek.

Właściwości jezdne. Lepsza kierowalność dzięki zastosowaniu płytki usztywniającej.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEADAC11/2008N/A
  • DEDEKRA04/2009N/A
  • DETÜV SÜD04/2009N/A
  • DEADAC10/2009N/A
  • SEAFTONBLADET11/2009N/A
  • ITQUATTRORUOTE11/2009N/A
  • CZAUTOKLUB CR03/2009N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA200919
  • DEAUTO ZEITUNG200920
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT200921
  • SETEKNIKENS VARLD200922
  • DEAUTO BILD200939
  • DEADAC10/2010N/A
  • GBAUTOEXPRESS20101138
  • FRAUTO MOTO2010183
  • DEAUTO ZEITUNG201020
  • RUAUTOREVIEW201020
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT201021
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201022
  • SETEKNIKENS VARLD201022
  • DEAUTO BILD201039
  • UAAUTOCENTRE201042
  • FRL'ARGUS20104262
  • SEAFTONBLADET10/2011N/A
  • FRAUTO PLUS11/2011N/A
  • DEADAC09/2011N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201119
  • SETEKNIKENS VARLD201120
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT201121
  • FRAUTO MOTO11/2012N/A
  • DESPORT AUTO11/2013N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej