- ZA RULEM05/2007N/A
- AUTO ZEITUNG20079
- L'ARGUS03/2008N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT07/2008N/A
- AUTO BILD ALLRAD20084
- AUTOEXPRESS20091086
- AUTO BILD ALLRAD20094
- AUTO ZEITUNG20099
- AUTO ZEITUNG201013
- AUTO BILD ALLRAD20104
- AUTO ZEITUNG07/2011N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT201110
- ADAC02/2012N/A
- AUTOCENTRE201214
- AUTO BILD ALLRAD20124
- AUTO BILD ALLRAD04/2013N/A
- AUTOREVIEW20135
- AUTO PLUS11/2014N/A
- GUTE FAHRT03/2014N/A
- AUTO BILD ALLRAD20156
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 8.3 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9.6 / 10
- Akwaplaning
- 8.3 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.3 / 10
- Przyczepność
- 9.2 / 10
- Hałas toczenia
- 4.4 / 10
Właściwości
- Marka
- Continental
- Model
- CrossContact UHP T0
- Homologowana
- TESLA
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona letnia do szybkich samochodów 4x4 o dużej mocy silnika.
- Krótsza droga hamowania.
- Dobra chwytność i stabilność w zakręcie.
Opona ContiCrossContact UHP przeznaczona do SUV-ów oraz szybkich samochodów 4x4 o dużej mocy silnika gwarantuje komfort, bezpieczeństwo i precyzję prowadzenia.
Właściwości jezdne. Precyzja kierunkowa i stabilność w zakręcie dzięki zastosowaniu kompaktowych bloków barkowych i kanalików bieżnika.
Bezpieczeństwo. Dobra odporność na aquaplaning dzięki szerokim rowkom podłużnym zbierającym i odprowadzającym wodę, skuteczne hamowanie.
Komfort. Niski poziom hałasu toczenia dzięki zastosowaniu rowków poprzecznych o rosnącej głębokości.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.