- AFTONBLADET10/2012N/A
- AUTOCENTRE10/2012N/A
- VI BILAGARE201214
- TEKNIIKAN MAAILMA201217
- AUTOREVIEW10/2013N/A
- VI BILAGARE09/2013N/A
- AUTOREVIEW201321
- AFTONBLADET10/2014N/A
- AUTOCENTRE10/2014N/A
- VI BILAGARE09/2014N/A
- AFTONBLADET10/2015N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA201517
- AUTOREVIEW201518
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.4 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 7.3 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.8 / 10
- Akwaplaning
- Brak oceny
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 6.7 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.3 / 10
- Przyczepność
- 7.8 / 10
- Hałas toczenia
- 6.7 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 8.5 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 8.3 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 5.1 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 3.5 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- Ice Touch
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- tak
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa kolcowana do samochodów.
- Przyczepność na ośnieżonej drodze.
- Lepsze hamowanie na śniegu.
Opona zimowa kolcowana Dunlop Ice Touch doskonale sprawdza się podczas jazdy po śniegu.
Bezpieczeństwo. Lepsze hamowanie na drogach zimą dzięki systemowi kolców oraz ostrym krawędziom klocków. Przyczepność na ośnieżonej drodze zwiększona za sprawą specjalnej mieszanki gumowej oraz dużego zagęszczenia specjalnych samoblokujących lameli. Zredukowane ryzyko hydropoślizgu dzięki wydajnemu odprowadzaniu wody oraz śniegu poprzez głębokie rowki.
Motoryczność. Technologia kolców 4D z ostrymi krawędziami zapewnia lepszą trakcję na śniegu i lodzie.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.