- AFTONBLADET04/2007N/A
- AUTOEXPRESS11/2007N/A
- AUTO BILD200711
- TEKNIIKAN MAAILMA20075
- AUTO MOTOR UND SPORT20077
- ADAC03/2008N/A
- TÜV SÜD03/2008N/A
- L'ARGUS11/2008N/A
- TEKNIKENS VARLD200817
- AUTO BILD200831
- VI BILAGARE20084
- VI BILAGARE20085
- ADAC02/2009N/A
- DEKRA04/2009N/A
- TÜV SÜD04/2009N/A
- TÜV SÜD07/2009N/A
- AUTO BILD200910
- AUTOEXPRESS20091080
- AUTO ZEITUNG20095
- AUTO MOTOR UND SPORT20097
- ADAC03/2010N/A
- GUTE FAHRT03/2010N/A
- AUTO ZEITUNG05/2010N/A
- AUTOCAR08/2010N/A
- AFTONBLADET03/2010N/A
- AUTO BILD201010
- AUTOCENTRE201013
- AUTOREVIEW20106
- ADAC03/2011N/A
- AUTO MOTO07/2011N/A
- AFTONBLADET03/2011N/A
- AUTO BILD201110
- L'ARGUS20114305
- TEKNIIKAN MAAILMA20116
- AUTOREVIEW20117
- AUTO BILD20119
- ADAC02/2012N/A
- QUATTRORUOTE07/2012N/A
- AUTOEXPRESS09/2012N/A
- AUTOCENTRE201212
- VI BILAGARE20124
- AUTOREVIEW2012503
- AUTO ZEITUNG20126
- AUTO MOTOR UND SPORT20127
- AUTOKLUB CR03/2017N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.7 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6.7 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.7 / 10
- Akwaplaning
- 8.2 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.6 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.9 / 10
- Przyczepność
- 8.8 / 10
- Hałas toczenia
- 7.8 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- SP Sport Fast Response MO
- Homologowana
- MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona do samochodów osobowych.
- Trzymanie się drogi.
- Trwałość.
Opona Dunlop SP Sport FastResponse to opona o wysokich parametrach przeznaczona do szerokiej gamy pojazdów, zapewniająca dobre wyczucie drogi i wysoki poziom bezpieczeństwa.
Właściwości jezdne. Lepsze trzymanie się drogi na nawierzchni suchej i mokrej, doskonałe wyczucie drogi dzięki zastosowaniu Touch Technology, kontrola w zakręcie dzięki technologii MRT (Multi Radius Tread: profile o wielu promieniach krzywizny) zapewniającej równomierny rozkład ciśnienia w strefie kontaktu opony z podłożem.
Komfort. Lepsza stabilność i precyzja prowadzenia. Nowa mieszanka zwiększająca przebieg opony.
Bezpieczeństwo. Dobra odporność na aquaplaning, doskonała stabilność w zakręcie, lepsza przyczepność na nawierzchni mokrej.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.