- POWER CAR02/2007N/A
- SPORT AUTO05/2007N/A
- POWER CAR02/2008N/A
- SPORT AUTO04/2008N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT07/2008N/A
- SPORT AUTO04/2009N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS20094
- AUTO ZEITUNG20098
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2010N/A
- SPORT AUTO05/2010N/A
- EVO06/2010N/A
- AUTO ZEITUNG201026
- SPORT AUTO04/2011N/A
- SPORT AUTO04/2012N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS20124
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2016N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.8 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 8.2 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.2 / 10
- Akwaplaning
- 7.8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 3.9 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 6.9 / 10
- Przyczepność
- 9 / 10
- Hałas toczenia
- 9.5 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- SP Sport Maxx GT MO
- Homologowana
- MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona do samochodów supersportowych.
- Wyśmienite trzymanie się drogi.
- Wyjątkowa chwytność.
Opona Dunlop SP Sport Maxx GT to opona o ultrawysokich parametrach zapewniająca wyjątkowe trzymanie się drogi.
Opona SP Sport Maxx GT posiada asymetryczny profil zapewniający precyzję prowadzenia i wyjątkową stabilność zarówno przy dużej prędkości, jak i na łukach.
Opona wzorcowa, jeśli chodzi o trzymanie się drogi.
Trzymanie się drogi. Wyjątkowe właściwości jezdne dzięki zastosowaniu technologii Dunlop Touch w połączeniu z asymetrycznym profilem; perfekcyjne trzymanie się drogi na nawierzchni suchej i mokrej; precyzja prowadzenia i wyśmienita stabilność zarówno przy dużej prędkości, jak i na łukach.
Przyczepność. Doskonała chwytność, precyzja hamowania dzięki zastosowaniu mieszanki wykorzystywanej w oponach wyścigowych.
Trwałość. Powolne i równomierne ścieranie się opony.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.