- ADAC10/2005N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT200521
- TEKNIIKAN MAAILMA200616
- POWER CAR05/2007N/A
- ADAC10/2007N/A
- SPORT AUTO11/2007N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS200711
- AUTO ZEITUNG200720
- AUTO MOTOR UND SPORT200721
- TEKNIKENS VARLD200722
- AUTO ZEITUNG200724
- AUTO BILD200740
- ADAC11/2008N/A
- SPORT AUTO11/2008N/A
- AUTO BILD ALLRAD200811
- AUTO MOTOR UND SPORT200821
- AUTO BILD200839
- DEKRA04/2009N/A
- TÜV SÜD04/2009N/A
- ADAC10/2009N/A
- AFTONBLADET11/2009N/A
- SPORT AUTO11/2009N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA200919
- AUTO ZEITUNG200920
- AUTO MOTOR UND SPORT200921
- AUTO ZEITUNG200926
- AUTO BILD200939
- ADAC10/2010N/A
- SPORT AUTO11/2010N/A
- AUTOEXPRESS20101138
- AUTO ZEITUNG201020
- AUTO MOTOR UND SPORT201021
- AUTO BILD201039
- L'ARGUS20104262
- AUTO BILD ALLRAD11/2011N/A
- AUTO PLUS11/2011N/A
- QUATTRORUOTE11/2011N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.4 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 5.4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.7 / 10
- Akwaplaning
- 8.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.8 / 10
- Oszczędność paliwa
- 4.6 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8 / 10
- Przyczepność
- 8.8 / 10
- Hałas toczenia
- 8.7 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 8.5 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 8.9 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 5.9 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 5.1 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- SP Winter Sport 3D MO
- Homologowana
- MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do samochodów o wysokich osiągach.
- Optymalne trzymanie się drogi.
- Wysoka chwytność.
Opona Dunlop SP Winter Sport 3D to opona zimowa o wysokich parametrach, pozwalająca całkowicie bezpiecznie podróżować po złych drogach w trudnych warunkach zimowych.
Trzymanie się drogi. Opona Dunlop SP Winter Sport 3D charakteryzuje się trzema rodzajami nacięć lamelkowych dostosowujących się do stanu nawierzchni w celu zapewnienia oponie optymalnej przyczepności na śniegu, w warunkach gołoledzi oraz na nawierzchni suchej i mokrej.
Bezpieczeństwo. Wysoka odporność na aquaplaning, kierunkowy profil bieżnika ułatwiający szybkie odprowadzanie wody spod opony.
Przyczepność. Doskonała chwytność na nawierzchni suchej i mokrej dzięki zastosowaniu technologii MRT (Multi Radius Tread: profile o wielu promieniach krzywizny) zapewniającej równomierny rozkład ciśnienia w strefie kontaktu opony z podłożem.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.