EVO11/2012N/A
L'ARGUS09/2012N/A
AUTO BILD20129
ADAC03/2013N/A
SPORT AUTO04/2013N/A
AUTOEXPRESS09/2013N/A
AUTOREVIEW20136
AUTO ZEITUNG03/2014N/A
GUTE FAHRT03/2014N/A
SPORT AUTO05/2014N/A
WHICHCAR10/2015N/A
GUTE FAHRT03/2015N/A
SPORT AUTO04/2015N/A
EVO08/2015N/A
AUTO BILD201710
WHICHCAR07/2018N/A
![Sport Maxx RT](https://static.rezulteo.com/img/tyre_l150/05694_FullViewPngRzStudio.png)
![Sport Maxx RT](https://static.rezulteo.com/img/tyre_l70/05694_FullViewPngRzStudio.png)
![Dunlop](https://static.rezulteo.com/img/PatternBrand/dunlop.png)
Opony Dunlop Sport Maxx RT
215/50 R17 91Y- 70B
- 70B
![logo intercars.pl](https://static.rezulteo.com/img/dealer/dealer-1275-l.png)
![logo voida.pl](https://static.rezulteo.com/img/dealer/dealer-1499-l.png)
![logo oponyprofi.pl](https://static.rezulteo.com/img/dealer/dealer-1584-l.png)
![logo tirendo.pl](https://static.rezulteo.com/img/dealer/dealer-571-l.png)
![logo oponytanio.pl](https://static.rezulteo.com/img/dealer/dealer-202-l.png)
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 9.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9.8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.8 / 10
- Akwaplaning
- 8.6 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.2 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.4 / 10
- Przyczepność
- 9.2 / 10
- Hałas toczenia
- 9.7 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- Sport Maxx RT
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Sportowa opona letnia.
- Przyczepność.
- Droga hamowania.
Opona letnia przeznaczona dla aut sportowych, Dunlop SportMaxx RT, zapewnia doskonałe parametry, bezpieczeństwo i poszanowanie środowiska naturalnego.
Sportowy charakter. Wyjątkowa przyczepność dzięki mieszance gumowej inspirowanej wyścigami samochodowymi oraz zoptymalizowanej powierzchni kontaktu z podłożem. Reaktywność i precyzja prowadzenia dzięki masywnym klockom na barkach opony.
Bezpieczeństwo. Skrócenie drogi hamowania nawet przy dużej prędkości dzięki zwartym i sztywnym klockom bieżnika. Skuteczne odprowadzanie wody poprzez szerokie rowki centralne i boczne.
Środowisko naturalne. Obniżenie oporów toczenia dzięki mniejszemu nagrzewaniu się gumy oraz lepszej aerodynamice boków opony.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.