- ADAC10/2004N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT200421
- AUTO MOTOR UND SPORT200521
- POWER CAR05/2007N/A
- ADAC10/2007N/A
- L'ARGUS12/2007N/A
- TEKNIKENS VARLD200722
- AUTO BILD200740
- AUTO BILD200839
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.1 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6.6 / 10
- Akwaplaning
- 8.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 9.6 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.5 / 10
- Przyczepność
- 8.9 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.3 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 4 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 5.5 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 8.9 / 10
Właściwości
- Marka
- Fulda
- Model
- Kristall Supremo
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa o wysokich osiągach.
- Dobra trakcja na śniegu i w warunkach gołoledzi.
- Stabilność przy dużej prędkości.
Opona Fulda Kistall Supremo to opona zimowa o wysokich osiągach do szybkich samochodów osobowych; łączy dobre właściwości trakcyjne w warunkach zimowych i stabilność przy dużej prędkości.
Zima. Duża gęstość lameli gwarantuje dobre właściwości trakcyjne na śniegu i w warunkach gołoledzi oraz skuteczniejsze hamowanie.
Bezpieczeństwo. Odporność na aquaplaning dzięki kierunkowemu profilowi i głębokim rowkom na obwodzie ułatwiającym odprowadzanie wody.
Właściwości jezdne. Stabilność przy dużej prędkości dzięki wzmocnionej osnowie opony.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.