- AUTO BILD ALLRAD05/2018N/A
Opony General Tire Grabber AT3
215/60 R17 96H- 72B
- 72B
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 1 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 5.8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 1 / 10
- Akwaplaning
- 3.2 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 4.4 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7 / 10
- Przyczepność
- 7.3 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 1.8 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 1.6 / 10
Właściwości
- Marka
- General Tire
- Model
- Grabber AT3
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Całoroczne
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona 4x4 o podwójnym przeznaczeniu: 50% szosa, 50% teren.
- Zoptymalizowana przyczepność na nieutwardzonych drogach.
- Komfortowa jazda.
Przeznaczona do samochodów z napędem na obie osie poruszających się po szosie i w terenie opona 4x4 o podwójnym przeznaczeniu General Tire Grabber AT3 sprawdzi się na każdej nawierzchni.
Teren. Optymalna przyczepność w trudnym terenie dzięki nacięciom ułożonym pod odpowiednimi kątami. Otwarte barki zapewniają lepszą trakcję w błocie.
Szosa. Stabilność toru jazdy mimo dużej wagi aut z napędem 4x4 dzięki zastosowaniu wytrzymałych stalowych opasań. Komfortowe prowadzenie dzięki odpowiedniemu ułożeniu klocków bieżnika w celu ograniczenia hałasu i wibracji.
Solidność. Technologia „Duragen” polegająca na zastosowaniu solidnej mieszanki gumowej i połączeń między elementami bieżnika odpornymi na uszkodzenia i wbijanie ostrych kamieni.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.