- TÜV SÜD12/2010N/A
- AUTO ZEITUNG20115
- EVO11/2012N/A
- SPORT AUTO04/2012N/A
- L'ARGUS09/2012N/A
- AUTO BILD20129
- ADAC03/2013N/A
- AUTOEXPRESS09/2013N/A
- AUTOREVIEW20136
- AUTOREVIEW10/2014N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS03/2014N/A
- GUTE FAHRT03/2014N/A
- SPORT AUTO05/2014N/A
- EVO08/2015N/A
- WHICHCAR01/2017N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2018N/A
- SPORT AUTO04/2019N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.4 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9.8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9 / 10
- Akwaplaning
- 8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.8 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.8 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.8 / 10
- Przyczepność
- 8.7 / 10
- Hałas toczenia
- 7.7 / 10
Właściwości
- Marka
- Goodyear
- Model
- Eagle F1 Asymmetric 2 MO
- Homologowana
- MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona letnia do samochodów sportowych
- Niższe zużycie paliwa
- Bezpieczeństwo i sportowy charakter
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 to opona letnia do samochodów sportowych, łącząca bezpieczeństwo, niskie zużycie paliwa i sportowy charakter.
Bezpieczeństwo. Dzięki zastosowaniu technologii ActiveBraking, zwiększającej strefę kontaktu z podłożem podczas hamowania, opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 oferuje wyjątkowo dobrą przyczepność zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
Niskie zużycie paliwa. Niskie opory toczenia za sprawą odpowiedniej mieszanki, zmniejszenia ciężaru opony i aerodynamicznej konstrukcji boków.
Sportowy charakter. Precyzja prowadzenia i kierowalność dzięki sztywnej konstrukcji karkasu (warstwy skrzyżowane).
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.