- TÜV SÜD10/2017N/A
- ZA RULEM04/2021N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.8 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9.5 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.8 / 10
- Akwaplaning
- 9.3 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 6.8 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.5 / 10
- Przyczepność
- 8.8 / 10
- Hałas toczenia
- 9.4 / 10
Właściwości
- Marka
- Goodyear
- Model
- Eagle F1 Asymmetric 3 SUV POL
- Homologowana
- VOLVO
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Wydajne opony 4x4 do SUV-ów.
- Wydajność hamowania.
- Dobre trzymanie się drogi przy dużych prędkościach.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV to sportowe opony 4x4 o lepszej przyczepności i skuteczności hamowania w porównaniu do poprzedniego modelu.
Bezpieczeństwo. Lepsza przyczepność dzięki technologii Grip Booster, która polega na wzbogaceniu mieszanki gumowej o specjalną żywicę. W połączeniu z technologią ActiveBraking, która zapewnia optymalną szerokość styku z podłożem, rozwiązanie to pozwala skrócić drogę hamowania zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.
Dynamika. Stabilna jazda i precyzyjna kontrola, zwłaszcza przy wyższych prędkościach, dzięki środkowym żebrom zwiększającym sztywność i specjalnej warstwie wyścielającej pod bieżnikiem. Przyczepność na zakrętach.
Oszczędność. Wytrzymalsza i zarazem lżejsza osnowa dzięki zastosowaniu innowacyjnych materiałów, które mniej się nagrzewają, co pozwala ograniczyć zużycie paliwa. Fazowane rowki klocków spowalniają zużycie, zapewniając dłuższą żywotność ogumienia.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.