- POWER CAR02/2007N/A
- SPORT AUTO05/2007N/A
- EVO2007110
- ZA RULEM05/2008N/A
- AUTOEXPRESS08/2008N/A
- AUTO BILD200811
- AUTO BILD SPORTSCARS20084
- AUTO ZEITUNG20085
- AUTOREVIEW20086
- TÜV SÜD07/2009N/A
- AUTO ZEITUNG20098
- ADAC03/2010N/A
- SPORT AUTO05/2010N/A
- EVO06/2010N/A
- AUTOCAR08/2010N/A
- AUTOEXPRESS20101131
- AUTO ZEITUNG201026
- AUTO BILD ALLRAD20104
- L'ARGUS20104235
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2011N/A
- AUTOREVIEW20116
- AUTO BILD SPORTSCARS20124
- SPORT AUTO04/2013N/A
- AUTOEXPRESS07/2016N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.4 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 7.3 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9.3 / 10
- Akwaplaning
- 8.2 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 8.4 / 10
- Oszczędność paliwa
- 4.2 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.4 / 10
- Przyczepność
- 8.6 / 10
- Hałas toczenia
- 7.2 / 10
Właściwości
- Marka
- Goodyear
- Model
- Eagle F1 Asymmetric MO
- Homologowana
- MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona o wysokich osiągach do samochodów osobowych o dużej mocy silnika.
- Właściwości motoryczne i przyczepność zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
- Jazda cicha i komfortowa.
Konstrukcja opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric przeznaczonej do samochodów osobowych o dużej mocy silnika zapewnia przede wszystkim bezpieczeństwo, przy jednoczesnym zachowaniu wysokich właściwości jezdnych.
Bezpieczeństwo. Dobra kontrola pojazdu przy dużych prędkościach dzięki szerokiej strefie kontaktu opony z podłożem i równomiernemu rozkładowi ciśnienia. Trzymanie się drogi na nawierzchni mokrej i odporność na aquaplaning. Właściwości motoryczne i przyczepność zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
Komfort. Jazda cicha i komfortowa dzięki zmiennej sekwencji klocków bieżnika.
Prędkość. Unikalna technologia 'Aktywne bezpieczeństwo w zakręcie’ poprawiająca osiągi zarówno na prostej, jak i podczas pokonywania zakrętów. Zastosowana mieszanka wykorzystywana w produkcji opon do samochodów wyścigowych.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.