1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronGoodyear
  4. chevronUltraGrip Ice Arctic SCT
  5. chevron255/40 R19 100T

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
6.6 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
6.6 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
7.4 / 10
Akwaplaning
8 / 10

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
6.6 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
7.2 / 10
Przyczepność
7.2 / 10
Hałas toczenia
10 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
9.2 / 10
Przyspieszanie na śniegu
8.3 / 10

Lód

Hamowanie na lodzie
6.7 / 10
Przyspieszanie na lodzie
4.4 / 10

Właściwości

Marka
Goodyear
Model
UltraGrip Ice Arctic SCT
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
UHP
Sezon
Nordyckie
Kolcowane
tak
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Opis produktu

  • Opona samochodowa z kolcami na srogie zimy.
  • Przyczepność na oblodzonej drodze.
  • Zapewnia trakcję nawet na grubym śniegu.

Opona zimowa z kolcami przeznaczona d szerokiej gamy aut GoodYear UltraGrip Ice Arctic pozwala stawić czoła najtrudniejszym warunkom zimowym podczas jazdy po ośnieżonej lub oblodzonej drodze.

Bezpieczeństwo. Lepsza kontrola nad autem na oblodzonej drodze dzięki technologii kolców „MultiControl Ice”, która zwiększa kontakt ogumienia z podłożem. Zwiększona skuteczność hamowania za sprawą geometrycznego kształtu kolców. Skuteczne odprowadzanie wody i roztopionego śniegu dzięki specyficznym rowkom.

Motoryczność. Duże zagęszczenie lameli oraz rowki na klockach bieżnika w kształcie litery V sprzyjają zachowaniu trakcji podczas jazdy po śniegu. Natomiast kształt klocków barkowych zapewnia lepsze trzymanie się drogi oraz łatwiejsze ruszanie z miejsca na mocno zaśnieżonej drodze.

KrajeŹródłoDataNumer
  • SEAFTONBLADET10/2012N/A
  • UAAUTOCENTRE10/2012N/A
  • SEVI BILAGARE201214
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201217
  • UAAUTOCENTRE10/2013N/A
  • RUAUTOREVIEW10/2013N/A
  • RUZA RULEM10/2013N/A
  • SEVI BILAGARE09/2013N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201316
  • RUAUTOREVIEW201321
  • SEAFTONBLADET10/2014N/A
  • UAAUTOCENTRE10/2014N/A
  • SEVI BILAGARE09/2014N/A
  • SEAFTONBLADET10/2015N/A
  • RUZA RULEM201510
  • SEVI BILAGARE201513
  • FITEKNIIKAN MAAILMA201517
  • RUAUTOREVIEW201518
  • SEAFTONBLADET10/2016N/A
  • RUAUTOREVIEW10/2016N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA10/2016N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA09/2016N/A
  • SETEKNIKENS VARLD09/2016N/A
  • RUZA RULEM09/2016N/A
  • SEAFTONBLADET10/2017N/A
  • SETEKNIKENS VARLD10/2017N/A
  • UAAUTOCENTRE09/2017N/A
  • SEVI BILAGARE201713
  • SETEKNIKENS VARLD10/2018N/A
  • RUZA RULEM11/2018N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA09/2019N/A
  • SETEKNIKENS VARLD09/2019N/A
  • SEVI BILAGARE09/2019N/A
  • SETEKNIKENS VARLD09/2020N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej