- TEKNIIKAN MAAILMA10/2016N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 1 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8 / 10
- Akwaplaning
- Brak oceny
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 7.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- Brak oceny
- Przyczepność
- 7 / 10
- Hałas toczenia
- 9.2 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 10 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 10 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 5.9 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 6.1 / 10
Właściwości
- Marka
- Goodyear
- Model
- UltraGrip Ice SUV Gen-1 SCT
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa przystosowana do wymagań SUV-ów.
- Optymalne osiągi w warunkach zimowych.
- Stabilność toru jazdy.
Opona zimowa Goodyear UltraGrip Ice SUV Gen-1 zapewnia dobrą sterowność na mokrych, ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Specjalna opona do SUV-ów. Duża sztywność uzyskana dzięki samoblokującym się lamelom „3D BIS” pozwala zrównoważyć dużą wagę SUV-ów.
Warunki zimowe. Optymalna trakcja i hamowanie na ośnieżonych i oblodzonych drogach dzięki specjalnemu ułożeniu bloków bieżnika i licznym, wgryzającym się w śnieg lamelom. Starcie symbolu płatka śniegu na bieżniku sygnalizuje ograniczenie skuteczności w warunkach zimowych.
Zachowanie na drodze. Technologia Goodyear „ActiveGrip”, która zwiększa powierzchnie styku z podłożem, zapewnia przyczepność i stabilność toru jazdy. Specjalne ułożenie rowków umożliwia skuteczne odprowadzanie wody i roztopionego śniegu.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.