- AUTO BILD ALLRAD200710
- AUTO ZEITUNG200724
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 4.8 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 4.3 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6.7 / 10
- Akwaplaning
- 8.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.1 / 10
- Przyczepność
- 8.4 / 10
- Hałas toczenia
- 3.8 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.8 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 5.1 / 10
Właściwości
- Marka
- Goodyear
- Model
- Wrangler UltraGrip
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do samochodów 4x4 drogowo-terenowych.
- Odporność na aquaplaning.
- Przyczepność na nawierzchniach mokrych i w warunkach gołoledzi.
Opona Goodyear Wrangler UltraGrip przeznaczona do samochodów 4x4, zapewnia właściwości trakcyjne i osiągi w warunkach zimowych.
Warunki terenowe. Dobre osiągi w terenie i na śniegu dzięki zastosowaniu przesuniętych bloków na barkach. Ułatwiają one samooczyszczanie na nawierzchni błotnistej i na śniegu.
Śnieg. Lepsza trakcja dzięki zastosowaniu profilu o blokach z nacięciami lamelkowymi i rowkami o większej liczbie wgryzających się krawędzi. Odprowadzanie wody i śniegu dzięki szerokim rowkom na obwodzie.
Przyczepność. Właściwości motoryczne i przyczepność na nawierzchni mokrej, w warunkach gołoledzi i na śniegu za sprawą nacięć lamelkowych podłużnych (30 mm) i promieniowych (35 mm).
Bezpieczeństwo. Specjalna zimowa mieszanka gumy i krzemionki zapewniająca większą przyczepność i lepsze osiągi na nawierzchniach mokrych i w warunkach gołoledzi.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.